زندان های مخفی بحرین، شکنجه گاه مخالفان

زندان های مخفی بحرین، شکنجه گاه مخالفان
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 09:18

العالم - سعید الشهابی عضو ارشد جنبش احرار بحرین از شکنجه فعالان سیاسی در زندان های مخفی این کشور خبر داد.

سایت خبری منامه پست امروز پنجشنبه به نقل از سعید الشهابی گزارش کرد: فعالان حقوقی داخلی و خارجی باید به تلاش خود برای یافتن محل زندان های مخفی نظام حاکم بحرین ادامه بدهند.

الشهابی در صفحه شخصی خود در توئیتر به حکم حبس شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین اشاره کرد و نوشت: باید دادگاه های نظام حاکم را تحریم و از مراجعه به این دادگاه ها اجتناب کرد، مراجعه به دادگاه های نظام  آل خلیفه برای دادخواهی هیچ فایده و نفعی ندارد.

عضو ارشد جنبش احرار بحرین قضات دادگاه های نظام آل خلیفه را " بی اختیار" توصیف کرد وافزود: قضات دادگاه های نظام حاکم دست نشانده هستند، هیچ اراده و اختیاری ازخود در امور قضاوت ندارند و فقط گوش به دستورات پادشاه داده اند.

الشهابی اعلام کرد: قضات دادگاه های نظام حاکم فقط دستورات پادشاه طاغی و یاغی بحرین را اجراء می کنند، مانع شکنجه زندانیان نمی شوند، شکنجه را جُرم نمی دانند و شکنجه گران را محاکمه نمی کنند لذا همدست شکنجه گران محسوب می شوند.

الشهابی از مردم بحرین به علت حضور در صحنه از آغاز انقلاب تاکنون تقدیر کرد و افزود: مصالحه با نظام آل خلیفه تحت هیچ شرایطی امکان ندارد مگر اینکه مردم منشأ قدرت محسوب شوند و اداره امور کشور به آنها واگذار شود.

الشهابی گفت: مردم با الهام از عاشورای حسینی می توانند نظام دیکتاتوری ، موروثی و فاسد آل خلیفه را سرنگون کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها