فراخوان مقاومت فلسطینی در جمعه خشم

فراخوان مقاومت فلسطینی در جمعه خشم
پنج‌شنبه 23 مهر 1394 - 16:46

گروه های مقاومت فلسطینی تجمع گسترده فلسطینی ها را در روز جمعه خشم خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش های حماس و جهاد اسلامی و جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین برای تاکید بر ادامه انتفاضه و حمایت از آن ، فردا (جمعه – 16 اکتبر ) را روز خشم اعلام کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنج شنبه در بیانیه ای از عموم مردم فلسطین در کرانه باختری رود اردن خواست که در تظاهرات روز جمعه که پس از برگزاری نماز جمعه در همه استان ها برگزار می شود، حضور گسترده و پررنگ داشته باشند.

جنبش حماس بر لزوم مقابله با صهیونیست ها در همه مناطق تماس و درگیری با نیروهای این رژیم در واکنش به جنایت های رژیم غاصب و به نشانه اعلام وفاداری به مسجدالاقصی ، شهدا ، اسرا و مجروحان فلسطینی تاکید کرد.

جنبش حماس تاکید کرد جمعیت گسترده ای که با حضور خود خشم خود را از رژیم اشغالگر و جنایت های آن نشان خواهند داد ، پیام ملت فلسطین را مبنی بر وحدت آنان و ادامه مقاومت به گوش اشغالگران خواهند رساند.

دربیانیه حماس آمده است که خشم فزاینده ملت فلسطین در روز جمعه بخشی از  پاسخ مستمر مردم به تصمیمات اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل درحق ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت است.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد فردا (جمعه) روزی برای تاکید بر ادامه انتفاضه قدس از طریق تشدید درگیری ها میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیست در همه مناطق درگیری خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین برافراشته شدن پرچم فلسطین در همه مناطق تماس با صهیونیست ها را به نشانه وحدت ملت فلسطین تحت عنوان " ادامه انتفاضه " خواستار شد.

پربیننده ترین خبرها