شهادت جوان فلسطینی در غزه

شهادت جوان فلسطینی در غزه
جمعه 24 مهر 1394 - 18:08

تیراندازی ارتش صهیونیستی به طرف جوانان فلسطینی در مناطق مختلف غزه به شهادت یک جوان و زخمی شدن 37 فلسطینی انجامید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت، یک جوان 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی به سرش در جریان درگیری نزدیک گذرگاه "بیت حانون" در شمال غزه به شهادت رسید.
وی افزود، همچنین 37 نفر در مناطق مختلف غزه مجروح و دهها نفر به خاطر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.
درگیری پس از نماز جمعه آغاز شد که دهها جوان فلسطینی راهی مناطق تماس با اراضی اشغالی نزدیک بیت حانون در شمال غزه و همچنین شرق اردوگاه "البریج" در استان مرکزی و شرق خان یونس در جنوب غزه شدند.
شاهدان گفتند، نیروهای ارتش صهیونیستی به طرف دهها جوان که به مواضع آنان در گذرگاه بیت حانون نزدیک شده و به طرفشان سنگ پرتاب کردند، تیراندازی نمودند. 
تیراندازی باعث شهادت "یحیی عبد القادر فرحات " (20 ساله) از اهالی "حی الشجاعیه" و مجروحیت 9 نفر از جمله "نبیل ابو دیه " عکاس فلسطینی شد که برای درمان به بیمارستان های "کمال عدوان" و "الشفاء" در "بیت لاهیا" و غزه انتقال یافتند. 
درگیری مشابهی در شرق غزه به زخمی شدن عده ای انجامید.
همچنین شهرک الشجاعیه در شرق غزه و نزدیک پایگاه صهیونیستی "ناحال عوزه" در شرق الشجاعیه شاهد درگیری بود که نیروهای صهیونیست به طرف فلسطینیان گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند که به زخمی شدن 8 فلسطینی انجامید.
درگیری در شرق اردوگاه البریج میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیست که گلوله جنگی شلیک کردند زخمی شدن 11 فلسطینی را به همراه داشت.
درگیری در شرق "خان یونس"، "الفراحین" و "عبسان جدید" به زخمی شدن 5 نفر بر اثر اصابت گلوله جنگی و خفگی انجامید که یکی از آنان مسئول امداد جمعیت هلال احمر بود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها