درخواست مرجعیت عراق برای حمایت از نیروها در میدان نبرد

درخواست مرجعیت عراق برای حمایت از نیروها در میدان نبرد
جمعه 24 مهر 1394 - 20:28

مرجعیت عراق بر لزوم حمایت نهادهای مختلف از ارتش ، بسیج مردمی و عشایر در مبارزه با داعش در استان های الانبار و صلاح الدین تأکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد الصافی" نماینده مرجعیت نجف اشرف در کربلای معلا در خطبه های نماز جمعه گفت: نیروهای فداکار و غیرتمند ارتش ، بسیج مردمی و عشایر از چند روز پیش به سختی با تروریست ها درگیر هستند و اخبار پیروزی ها و پیشروی های مداوم آنها در مناطق تحت تصرف تروریست ها به گوش می رسد .
الصافی گفت: نهادهای مختلف کشور باید از مبارزه سرنوشت ساز ارتش ، بسیج مردمی و عشایر با داعش برای تداوم پیروزی ها در میدان جنگ با تروریست ها حمایت کنند.
الصافی افزود: مسؤولان نهادهای مختلف باید به وظایف خود عمل کنند و  نیازهای افرادی را که به میدان جنگ با داعش رفته اند ، همچنین خانواده های آنها را تأمین کنند .
الصافی روز 25 سپتامبر در خطبه های نماز جمعه نیز بر لزوم حمایت از نیروهای ارتش ، بسیج مردمی و عشایر تأکید و اعلام کرده بود : جنگ با داعش مهمترین اولویت عراقی ها است و دستگاه های امنیتی برای دست یابی به پیروزی های بیشتر باید با همدیگر هماهنگ باشند .
فرماندهی بسیج مردمی عراق دیروز پنجشنبه از آزادسازی بیش از یک هزار کیلومتر مربع از  اراضی تحت اشغال داعش در عملیات " لبیک یا رسول الله " 2 خبر داد و افزود : هشت منطقه و مرکز خصوصاً پالایشگاه نفتی بیجی کاملاً آزاد شده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها