جنگنده‌های روسی 456پایگاه تروریست‌هارابمباران کردند

جنگنده‌های روسی 456پایگاه تروریست‌هارابمباران کردند
شنبه 25 مهر 1394 - 09:08

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گفت، جنگنده های این کشور از زمان آغاز عملیات در 30 سپتامبر 2015 تا کنون 456 پایگاه گروه تروریستی "داعش" در سوریه را هدف قرار داده اند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ژنرال "آندره کارتاپولف" با انتشار بیانیه ای افزود: پس از گذشت دو هفته 669 سورتی پرواز داشته ایم که در نتیجه آن 456 هدف منهدم شد که ضربه ای سنگین به زیربنا، سامانه تدارکات و فرماندهی گروه های تروریستی از جمله داعش بود.   
کارتاپولف ادامه داد: روحیه گروه های تروریستی از جمله داعش به مقدار زیادی کاهش یافته و شمار زیادی از آنان گریخته اند، خشم آنان از سرکردگانشان نیز رو به افزایش است و حالت های نافرمانی ثبت شده است. 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه تصریح کرد: ما فقط به گروه هایی حمله می کنیم که جهان آنان را تروریست می داند، هواپیماهای ما در جنوب سوریه که بر اساس اطلاعاتمان ارتش آزاد سوریه در آن مستقر است، فعالیتی ندارد.   
این فرمانده روس یادآور شد: اوضاع صحنه نبرد از ما پنهان نیست، ما ترس و وحشت ایجاد کردیم و دیدیم که داعش از مواضعش رفت، همانگونه که یک افسر سوری گفت، ما اقدام کردیم تا لبخند را بر لبان کودکان سوری بنشانیم.
این ژنرال روسی، نیروهای ائتلاف را به بمباران تاسیسات زیربنایی ضروری ارتش سوریه که برای اجرای عملیات زمینی مورد استفاده قرار می گیرد ، متهم کرد و گفت: بمباران ائتلاف، به آن اندازه که مانعی در برابر نیروهای سوریه است در برابر فعالیتهای داعش مانع ایجاد نمی کند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها