ناکامی عربستان درحمله به نیروهای یمنی درجیزان

ناکامی عربستان درحمله به نیروهای یمنی درجیزان
يکشنبه 26 مهر 1394 - 14:55

شماری از نیروهای سعودی روز شنبه با اجرای عملیات ناکام حمله نظامی برای بازپس گرفتن پایگاههای نظامی خود در منطقه الخوبه واقع در جیزان عربستان که تحت تسلط ارتش یمن و کمیته های انقلابی آن است، کشته و برخی نیز زخمی شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی انصارالله به نقل از یکی از منابع خود گزارش داد: ارتش یمن با همکاری کمیته های انقلابی، حمله ارتش سعودی به منطقه الخوبه در جیزان را ناکام گذاشت و تلفات زیادی به نیروهای دشمن سعودی و شبه نظامیان هوادار آن وارد کرد.

این منبع افزود: ارتش سعودی روز گذشته توانسته بود در این منطقه پیشروی کرده و برخی روستاها و پایگاههای تحت تسلط ارتش و کمیته های مردمی یمن را بازپس بگیرد.
وی خاطرنشان کرد، یگانهایی از ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمله گسترده و با حمایت نیروی هوایی در برابر پیشروی گسترده دشمن سعودی مقابله و خسارتهای زیادی بر دشمن وارد کرد.

انهدام یک تانک و 4خودروی نظامی سعودی

این منبع گفت: یگانهای ارتش یمن و کمیته های انقلابی در این عملیات توانستند یک تانک و چهار خودروی نظامی سعودی را منهدم و خسارتهای زیادی به تجهیزات آنان وارد کنند.

از سوی دیگرشبکه تلویزیونی ماهواره ای "المسیره" یمن گزارشی از اسارت یک افسر سعودی به دنبال سیطره بر چندین پایگاه نظامی سعودیها پخش کرد در همین حال امارات نیز به کشته شدن یکی از سربازان خود در عملیات نظامی یمن اعتراف کرد.

کنترل نیروهای یمنی بر پادگان الحظه  

در استان البیضاء نیز ارتش یمن و کمیته های انقلابی پس از بیرون راندن گروه تروریستی داعش، کنترل پادگان حظه را در دست گرفتند.

توپخانه ارتش یمن و کمیته های انقلابی نیز پایگاه نظامی سعودی "العش" در ظهران را با 11 گلوله و پایگاه نظامی المصفق در جیزان را با چندین گلوله هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها