آزاد سازی مناطقی از ریف حلب در سوریه

آزاد سازی مناطقی از ریف حلب در سوریه
دوشنبه 27 مهر 1394 - 08:36

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود ، مناطقی از ریف حلب را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه در ادامه عملیات گسترده خود در مناطق مختلف ریف حلب با پشتیبانی جنگنده های سوری و روسی، مناطق الجابرية، روستای الوضيحي ، القدارة ، الحويجة و الصبيحية را از اشغال تروریست ها آزاد کردند و شماری از آنها را از پا درآوردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین چند دستگاه خودروی تروریست ها را در حومه حماه منهدم کردند.

نیروهای سوریه گروهی از تروریست ها را در شمال شرقی شهر درعا از پا درآوردند.

جنگنده های سوری همچنین مواضع تروریست ها در داعش و خودروهای آنان را در تل سبعین و روستاهای الجابرية ورسم العبد در ريف حلب شرقی هدف قرار دادند.

جنگنده های ارتش روسیه نیز یک ایست امدادرسانی و حمایت از گروه داعش نزدیک دمشق و تونل های حفر شده در تلبسیه در ریف حمص را منهدم کردند.

در درعا نیز نیروهای ارتش سوریه بعد از درگیری با تروریست های مسلح، خسارت زیادی به آنان وارد کردند و چند ساختمان را از اشغال آنان خارج کردند.

* امداد رسانی به مناطق تحت محاصر تروریستها

خبرنگار العالم از منطقه المنشیه گزارش داد، 33 کامیون حامل کمک های پزشکی و امدادی با کمک صلیب سرخ و هلال احمر سوریه در راستای امضای توافق آتش بس امضا شده درماه گذشته ، وارد چهار منطقه سوریه تحت محاصره شد.

این کمک ها وارد مناطق تحت محاصره الفوعه و کفریا در استان ادلب در شمال غرب سوریه و در شهر الزبدانی و منطقه مضایا در ریف دمشق شد.

" باویو کشیسیک " سخنگوی کمیته بین المللی صلیب سرخ از ورود بیست و یک کامیون به منطقه مضایا و دو کامیون به شهر الزبدانی و ده کامیون حامل مواد غذایی و امدادی به منطقه الفوعه و کفریا با نظارت سازمان ملل و هلال احمر سوریه خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها