بازداشت رهبر برجسته حماس در کرانه باختری

بازداشت رهبر برجسته حماس در کرانه باختری
سه شنبه 28 مهر 1394 - 08:38

العالم - نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را پس از حمله به منزلش در شهرک بیتونیا در غرب رام الله واقع در مرکز کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، 5 گشتی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از حمله به شهرک بیتونیا، منزل شیخ حسن یوسف از رهبران حماس را محاصره و در نهایت او را طی عملیاتی با مشارکت ده ها نظامی بازداشت کردند.

یوسف (61) ساله که یکی از رهبران برجسته حماس در کرانه باختری و نماینده پارلمان فلسطین نیز می باشد، در ژوئن سال گذشته پس از حدود یک سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شد. وی بارها به اسارت دشمن صهیونیستی درآمده است و در مجموع چندین سال در زندان های این رژیم محبوس بوده است.

این رهبر برجسته حماس در شرایطی به اسارت نظامیان صهیونیست در می آید که انتفاضه قدس وارد بیستمین روز خود شده است و درگیری ها میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست هر لحظه شدت می گیرد.

شیخ یوسف دفعه قبلی همراه با ده ها نفر از اعضا و رهبران حماس پس از حادثه ربوده شدن 3 شهرک نشین صهیونیست در الخلیل در ژوئن سال 2014 به اسارت دشمن صهیونیستی درآمد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل یونس صالح ابو زوید اسیر فلسطینی نیز حمله کرده اند.

رژیم صهیونیستی این اسیر فلسطینی را به حمله به یک شهرک نشین صهیونیست در منطقه باب العامود در قدس اشغالی در نهم اکتبر گذشته متهم کرده است.

پربیننده ترین خبرها