یورش همه جانبه ارتش سوریه به تروریستها

یورش همه جانبه ارتش سوریه به تروریستها
سه شنبه 28 مهر 1394 - 20:25

ارتش سوریه، کمیته های مردمی و نیروهای دفاع ملی با حمایت نیروی هوایی سوریه و روسیه با پیشروی در مناطق درگیری در حلب، حماه، دیرالزور و ریف دمشق تروریست ها را در هم کوبیدند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروی هوایی ارتش سوریه با سه حمله مواضع تروریست ها در "غوطه شرقی" در ریف دمشق بمباران کرد و در این حملات شماری از تروریست ها کشته و یا زخمی شدند و بقیه نیز به مناطق اطراف گریختند.

آزاد سازی 100کیلومتر مربع از سیطره تروریستها
ارتش سوریه همچنین چهار حمله هوایی و چند حمله موشکی به مواضع تروریست ها در اطراف شهر "مرج السلطان" انجام داد.
یک منبع ارتش سوریه به روزنامه "الوطن" گفت: ارتش از زمان آغاز عملیاتش در ریف حلب از 5 روز قبل حدود صد کیلومتر مربع را از سلطه تروریست ها آزاد کرده است و پیش بینی می شود که به زودی شهر استراتژیک "خان طومان" پاکسازی شود.
این شهر نزدیک شهر "خان العسل" مقر نیروهای جنبش های تروریستی"نور الدین الزنکی" و "جبهه النصره" است.  

سیطره ارتش بر شهر السابقیه   
خبرگزاری سوریه به نقل یک منبع ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش سوریه تجمع تروریست های "داعش" در روستاها و شهرهای شرق و جنوب ریف حلب را هدف قرار داد و در این حمله ده ها تروریست کشته و زخمی شدند همچنین ارتش سوریه بر شهر "السابقیه" در جنوب غرب ریف حلب سیطره یافت. 

10حمله هوایی جنگنده های سوری و روسی
یک منبع اطلاع رسانی در گفت وگو با روزنامه الوطن خاطرنشان کرد، هواپیماهای جنگی سوریه و روسیه 10حمله هوایی به مواضع و تجمع تروریست ها در دشت "الغاب" در شمال غرب و همچنین جنوب ادلب انجام دادند که به کشته شدن دهها تروریست منجر شد. 
ارتش با حمایت نیروی هوایی سوریه تجمع داعش را در شرق و شمال "ریف حماه" هدف قرار داد و تلفات و خسارات سنگینی به آن در چند روستا وارد کرد.

کشته و زخمی شدن بیش از 60 تروریسم النصره
ارتش سوریه مواضع جبهه النصره را نیز در چند روستا هدف قرار داد و در این حملات بیشتر از 60 تروریست کشته و زخمی شدند. 
سرلشگر "ایگور کناشینکف" سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت: حملات هوایی دقیق روسیه به مواضع تروریست ها در ریف دمشق به تغییرات ریشه ای در اوضاع صحنه نبرد در منطقه منجر شده است و تروریست ها به خاطر کمبود شدید مهمات فرار از مهلکه و ترک مواضعشان را آغاز کرده اند. 

هلاکت 4تروریست در جنوب شرق ریف ادلب
حملات هوایی سوریه و روسیه به مواضع تروریست ها در اطراف شهر "التمانعه" در جنوب شرق "ریف ادلب" نیز به کشته شدن 4 تروریست منجر شد.
یک منبع نظامی در شهر "حمص" به الوطن گفت: ارتش، دفاع ملی و کمیته های مردمی سوریه در جریان درگیری با تروریست های گروه جبهه النصره در اطراف شهر "تلبیسه" و روستاهای "سنیسل"، "جوالک" و "تیرمعله" در شمال "ریف حمص" شماری از آنان را به قتل رساندند. 
نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین به مواضع داعش در اطراف شهر "تدمر" ، "جبل البلعاس"، "جبل النصرانی" و روستاهای "خطملو" و "الطفحه" حمله کرد.  
ارتش سوریه در عملیاتی دیگر، موضعی به نام "بیت العربات" را در "حجی الحویقه" شهر "دیر الزور" منهدم کرد که از مهمترین مراکز تجمع داعش و مقر سرکردگان این گروه بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها