شیعیان عربستان: طاغوت را سرجایش می‌نشانیم

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 13:34

شیعیان عربستان در مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا، بر ادامه راه امام حسین (ع) و مبارزه با طاغوتیان و تروریسم تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از علمای عربستانی در این مراسم گفت: بر پیام روز عاشورا یعنی "هیهات منا الذله" تأکید می‌کنیم و به کسانی که به حمایت از دشمنان خدا و رسول او برخاسته‌اند می‌گویم که انفجارها، گلوله‌ها، حملات و حیله شما ما را نمی‌ترساند، زیرا ما به خواست خدا پیروز هستیم.
یکی از اعضای خانواده شهدا گفت: خدا را شکر، فرزند ما با شهادت خود ما را سربلند کرد، این کمترین چیزی بود که می توانستیم به امام حسین (ع) تقدیم کنیم .. ما به داعشی‌ها اهمیتی نمی دهیم و به حرکت خود در مسیر ابا عبدالله الحسین (ع) ادامه می‌دهیم، و اگر با ما بجنگند با آنها وارد نبرد می‌شویم و کارهایشان ما را نمی ترساند.
یکی دیگر از شهروندان تأکید کرد: ما با حسین (ع) هستیم و از تروریستها نمی ترسیم.
یکی از بستگان زن جوانی که در این حمله تروریستی به شهادت رسید گفت که وی 2 روز قبل از آغاز محرم عقد کرده بود.
وی افزود: داعشی ها هدفی جز قتل و کشتار مردم ندارند و تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی شوند. اگر آنها دین داشتند امکان هدایت آنها وجود داشت، ولی می بینیم که آنان هیچ هدف و هیچ دینی ندارند.
یکی دیگر از تشییع کنندگان اظهار داشت: ما بزرگترین طاغوت را ساکت می کنیم و همه طاغوتیان را سرجایشان می نشانیم، نه فقط داعشی ها را؛ داعشی ها ترسو هستند، هر کسی که با فرزند پیامبر اسلام (ص) در افتد ملعون است، زیرا وارد نبرد علیه خود پیامبر و دین اسلام شده است.
یکی از علمای عربستانی که در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: داعشی ها و جنایتکاران قاتل بدانند که ما در راه حسین (ع) پایدار هستیم.
گروه تروریستی داعش مسؤولیت حمله تروریستی جمعه گذشته به حسینیه "الحیدریه" در شهر سیهات در شرق عربستان را برعهده گرفت.
در این حمله تروریستی 5 نفر شهید و 11 تن مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها