شهادت 3 فلسطينی در كرانه باختری

شهادت 3 فلسطينی در كرانه باختری
پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 10:45

شمار شهدای فلسطينی در كرانه باختری رود اردن در دو روز اخير به سه نفر رسيد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک فلسطینی چهار نظامی صهیونیست را با خودرو زیر گرفت و سپس به ضرب گلوله صهیونیست ها شهید شد. این چهار نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
دومین فلسطینی نیز به ادعای چاقو زدن به یک نظامی زن صهیونیست نزدیک شهرک صهیونیست نشین "ادم" در شرق شهر رام الله هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
سومین شهروند فلسطینی نیز در جریان درگیری ها در منطقه الخلیل شهید شد.
منابع صهیونیست مدعی شدند که این جوان فلسطینی به نام معتز عطا الله قاسم 22 ساله از اهالی شهرک العیزریه در شرق شهر اشغالی قدس، زن نظامی صهیونیست یاد شده را با چاقو به شدت زخمی کرد.
* هراس صهیونیست ها از انتقاضه قدس
انتفاضه قدس باعث سراسیمگی و سردرگمی شهرک نشینان صهیونیست شده است. آنها سلاح به دست گرفته و به هر فردی به محض اینکه گمان می کنند، فلسطینی است، شلیک می کنند.
در همین راستا، نگهبان یک شرکت امنیتی خصوصی در شهر اشغالی قدس یک شهرک نشین صهیونیست را با گلوله کشت.
منابع صهیونیستی گفتند: این شهرک نشین از اتوبوس پیاده شد و با نگهبان مسلح مشاجره کرد. این مشاجره از ترس اینکه این فرد فلسطینی است، به تیراندازی تبدیل شد.
نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی چهار شهرک نشین را نیز که یک شهرک نشین اریتره ای تبار را کشتند، بازداشت کردند. این چهار صهیونیست گمان کرده بودند که این شهرک نشین اریتره ای، فلسطینی است.
* تجاوزگری به مقدسات اسلامی بستر ساز درگیری
در همین حال، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در شهر رام الله دیدار کرد.
عباس گفت: تعدی و تجاوزگری اسرائیل علیه مقدسات اسلامی و مسیحی بستر را برای درگیری دینی فراهم کرد.
به گفته دیپلمات ها، بان کی مون بعد از مذکرات با فلسطینی ها و مسئولان اسرائیلی به شورای امنیت گفته است که درباره اوضاع خوشبین نیست.

پربیننده ترین خبرها