وقتی تک تیراندازان یمنی به شکار نظامیان سعودی می‌روند..

وقتی تک تیراندازان یمنی به شکار نظامیان سعودی می‌روند..
پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 13:06

تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های انقلابی، شماری از سربازان متجاوز سعودی از جمله یک افسر را در منطقه الربوعه در عسیر واقع در جنوب غربی عربستان سعودی کشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی خبر داد که "یک گروه از تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های انقلابی، در عملیاتی در منطقه الربوعه در عسیر، پنج تن از سربازان متجاوز سعودی را هدف قرار دادند که یکی از آن ها افسر بود.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری یمنی "سبأ" گفت: عملیات ارتش یمن و کمیته های انقلابی ضد متجاوزان سعودی همچنان ادامه دارد و هر روز خسارت هایی به نیروها و مهمات متجاوزان وارد می کنیم.

گفتنی است که نیروی موشکی ارتش یمن و کمیته های انقلابی، روز سه شنبه چندین موقعیت نظامی سعودی را در عسیر و نجران هدف قرار دادند.

این منبع نظامی با تایید این خبر، خاطر نشان کرد که موشک های ارتش یمن و کمیته های انقلابی، قرارگاه فرماندهی الحماقِ عربستان را در عسیر هدف قرار دادند.

این منبع نظامی تاکید کرد که پس از اصابت موشک ها به مرکز فرماندهی الحماق، آمبولانس ها به این قرارگاه شتافتند و خودروهای نظامی از این قرارگاه فرار کردند. نیروهای ارتش یمن توانستند یکی از خودروهای نظامی سعودی را در این قرارگاه منهدم کنند.

26

پربیننده ترین خبرها