قدردانی استاندار کرکوک از آیت الله سیستانی

قدردانی استاندار کرکوک از آیت الله سیستانی
جمعه 1 آبان 1394 - 10:06

استاندار کرکوک از نقش مرجعیت عراق در گسترش "ارزشهای عدالت و تسامح" قدردانی کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، نجم الدین کریم استاندار کرکوک، با تاکید بر نزدیک بودن آزادی منطقه بشیر و شهر حویجه در این استان، نقش آیت الله سید علی سیستانی را در گسترش "ارزشهای عدالت و تسامح" و همچنین روند اصلاحات در عراق ستود.

سایت شبکه سومریه نیوز تأکید کرد، استاندار کرکوک که در هشتم محرم به حسینیه "رسول اعظم" (ص) رفته بود، به رسانه ها تأکید کرد: از دیدگاه مرجعیت دینی، آیت الله سید علی سیستانی جایگاهی والا و نقشی بزرگ در گسترش ارزشهای عدالت، تسامح و حمایت از روند اصلاحات در کشور دارد.

وی همچنین از موضع سید محسن البطاط و حمایتش از برنامه های استانداری کرکوک و تلاش برای وحدت میان اهالی این استان تجلیل کرد و گفت: آنها با گوشزد کردن چالش ها و حمایت از پیشمرگه، پلیس و دستگاههای امنیتی، پیروزی بر داعش را تحقق بخشیدند.

نجم الدین کریم با اشاره به نزدیک بودن آزادی مناطق بشیر و حویجه تصریح کرد: گروههای داعش در پرتو تحقق پیروزی ها بدست نیروهای پیشمرگه و همچنین پیروزی هایی که امروز نیروهای امنیتی عراق رقم زدند رو به زوال و نابودی است.
وی گفت: استان کرکوک نسبت به گذشته امن تر و با ثبات تر شده است.

در همین حال، سید محسن بطاط نماینده مرجعیت دینی در کرکوک اظهار داشت: استاندار کرکوک یکی از مهمترین مسؤولانی است که در جهت تقویت ارزشهای برادری، تسامح و اجرای پروژه ها و خدمات عمرانی گام برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما گام برداشتن در مسیر رو به جلو که همان خدمت به اهالی کرکوک، توجه به حقوق و دفاع از آنها نسبت به بی توجهی ها و سیاستهایی که از آن در رنجند، می باشد.

شایان ذکر است، مناطق جنوبی و غربی استان کرکوک از ژوئن سال گذشته میلادی در کنترل تروریست های داعش است و تلاشها برای آزادی این مناطق همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها