حاشیه‌نگاری مدودف درباره روحیۀ بشار اسد + عکس

حاشیه‌نگاری مدودف درباره روحیۀ بشار اسد + عکس
جمعه 1 آبان 1394 - 16:39

نخست وزیر روسیه در حاشیه سفر غیرمنتظره رئیس جمهور سوریه به مسکو، بشار اسد را مانند 5 سال پیش، آرام و متعادل توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه که در سال 2010 در سفر به دمشق با اسد دیدار کرده بود، پس از سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به مسکو، روحیه او را همانند 5 سال گذشته دانست.

مدودف روز جمعه در صفحه خود در فیسبوک نوشت: با وجود گذشت این سال ها، باید تاکید کنم که بشار اسد در سفر اخیرش به مسکو، کاملا آرام و متعادل بود، درست مثل 5 سال پیش.

نخست وزیر روسیه با اشاره به سفر خود به دمشق در بهار 2010 تصریح کرد: در دیدار هفته گذشته رئیس جمهور سوریه با پوتین در مسکو، اسد را بعد از 5 سال برای نخستین بار ملاقات کردم و روحیه او تغییری نکرده بود.

مدودف ادامه داد: از آن زمان اتفاقات مهمی در زندگی مردم سوریه رخ داده و جنگ و تروریسم و ویرانی آنان را هدف قرار داده و مقدسات دینی و آثار تاریخی شان که ارزش جهانی داشت، تخریب شده، اما امروز روسیه به درخواست رهبران سوریه، به همکاری در جنگ با تروریسم شتافته است.

نخست وزیر روسیه افزود: سرنوشت سوریه را مردم این کشور تعیین می کنند و تمامی مردم این کشور باید مشخص کنند که چه کسی رهبری را در دست داشته باشد. ما هم به مردم سوریه کمک می کنیم تا حاکمیت و اقتدار خود را حفظ کند.

مدودف در سفر سال 2010 به سوریه

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها