حمایت از کلینتون؛ تفاهم جدید عربستان و اسرائیل

حمایت از کلینتون؛ تفاهم جدید عربستان و اسرائیل
جمعه 1 آبان 1394 - 22:01

نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که تاکنون از حمایت رژیم صهیونیستی برخوردار بود، از کمک مالی رژیم حاکم بر عربستان هم بهره‌‌مند شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مقامات آل سعود، مبالغی را برای تأمین هزینه تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون به یکی از لابی های آمریکا پرداخت کرده و این در حالی است که رژیم صهیونیستی نیز از هیلاری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.

سایت خبری پانورامای خاورمیانه امروز جمعه در گزارشی نوشت: عربستان اموالی را به شرکت پودِستا (به ریاست آنتونی پودستا) – یکی از بزرگترین لابی های آمریکا و وابسته به هیلاری کلینتون – پرداخت کرده است تا این شرکت اموال دریافتی را برای تبلیغات انتخاباتی هیلاری هزینه کند و هیلاری نیز وعده داده است که پس از پیروزی در انتخابات برای تأمین منافع عربستان تلاش کند.

پانورامای خاورمیانه افزود: عربستان سپتامبر گذشته 200 هزار دلار به حساب شرکت پودستا واریز کرد و این مبلغ فوراً به دست مسئولان دفتر تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون رسید.

نظام حاکم آل سعود عربستان روابط بسیار قدیمی با خانواده کلینتون دارد و قبلاً نیز 10 میلیون دلار به بیل کلینتون برای تأمین هزینه تبلیغات انتخاباتی وی پرداخت کرده بود.

هیلاری کلینتون در زمان تصدی سمت وزارت امور خارجه آمریکا حدود 25 میلیون دلار از عربستان دریافت کرده بود.

عربستان به علت "مداخله در سوریه، عراق و لیبی، تجاوز به یمن، هزینه های سنگین شاهزادگان، پرداخت میلیون ها دلار به نامزدهای انتخابات آمریکا و حمایت میلیون ها دلاری از تروریست های فعال در سوریه، عراق و لیبی" با بحران مالی شدید مواجه است و دلارهای نفتی خود را برای کشتار سوری ها، عراقی ها و دیگر بی گناهان هزینه می کند ولی دلارهایش را از فقرا و گرسنگان جهان و مردم عربستان دریغ می کند.

پربیننده ترین خبرها