بازی گلف و پرخوری برای مقامات، ممنوع!

بازی گلف و پرخوری برای مقامات، ممنوع!
جمعه 1 آبان 1394 - 22:34

حزب کمونیست حاکم بر چین برای اولین بار بازی گلف و پرخوری را برای میلیون‌ها عضو خود ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب حاکم چین همچنین برای جلوگیری از افتادن اعضای خود در دام فساد اخلاقی، بیش از پیش آنها را زیرنظر و کنترل گرفته است.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین از زمان تصدی ریاست حزب کمونیست حاکم در سال 2012 و تصدی ریاست جمهوری در سال 2013 برای مبارزه با فساد مالی گسترده در این کشور مجدانه تلاش می کند و تاکنون ده ها مسئول ارشد بازجویی یا زندانی شده اند. این در حالی است که مساله فساد مالی و زندگی مرفه مسئولان چین باعث نارضایتی عمومی و گسترده شده است.

در همین حال خبرگزاری شینهوا امروز جمعه در گزارشی اعلام کرد؛ حزب حاکم تاکنون بازی گلف و پرخوری را تخلف محسوب نمی کرد ولی به تازگی این دو امر را برای ارتقای عملکرد مسئولان خود در لیست تخلفات گنجانده است.

شینهوا نوشت: حزب حاکم 80 میلیون عضو دارد که برای اولین بار ملزم به اجتناب از بازی گلف و پرخوری شده اند و باید اصول اخلاقی را نیز رعایت کنند.

گزارش شینهوا حاکیست، حزب حاکم اعضای خود را ملزم کرده است که منافع مردم را بر منافع و خواسته های شخصی خود مقدم بدارند و ترجیح بدهند.

بسیاری از مردم چین معتقدند که مسئولان هنگام بازی گلف، به زد و بندهای تجاری و اقتصادی با همبازی های خود می پردازند، در حالی که به جای بازی گلف باید به امور مردم رسیدگی کنند.

دولت چین سال 2004 طرح ممنوعیت ساخت زمین گلف را تصویب کرده بود که این طرح سال 2014 اجرایی شد و شدیداً پیگیری می شود.

چندی پیش "لین چونسونگ" معاون شهردار "وویشان" در استان فوجیان در جنوب شرق چین به جرم عضویت در یکی از باشگاه های گلف و بازی کردن در زمین گلف در ساعت کار اداری از مقام خود عزل شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها