گرامیداشت یاد "قاسم های بحرین" در محرم + عکس

گرامیداشت یاد
شنبه 2 آبان 1394 - 12:56

العالم- دسته های عزاداران حسینی در بحرین، به یاد جانفشانی ها و شهادت مظلومانه حضرت قاسم بن حسن (ع) در دشت کربلا و همچنین "قاسم های بحرین" (نوجوانان شهید) در مناطق مختلف این کشور به عزاداری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، مردم این کشور در شهرها و مناطق مختلف این کشور با انجام فعالیت های ویژه ای در ایام محرم، جایگاه والای حضرت قاسم بن حسن (ع) شهید دشت کربلا را گرامی داشتند و پس از آن راهپیمایی های گسترده "قاسم های بحرین" در چندین شهر برگزارشد.

در این مراسم عزاداران حسینی تصاویری از شهدای نوجوان بحرینی را که در جریان سرکوب‌های رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده‌اند حمل کرده و آنها را "قاسم‌های حسین (ع)" نامیده‌اند.

همچنین عزاداران حسینی در شهرهای مالکیه و النعیم به یاد شهدای بحرین به ویژه "قاسم های" این کشور برگزار شد. مردم از جمله خانواده شهدای انقلاب بحرین با روشن کردن شمع یاد شهدا را گرامی داشتند.

اهالی جزیره ستره پایتخت انقلاب بحرین نیز با برپایی راهپیمایی و سردادن شعارهایی در تاسی از حضرت قاسم بن حسن (ع)  یاد "قاسم های بحرین" را گرامی داشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها