رضایت سوری ها از عملیات مشترک با روس ها

رضایت سوری ها از عملیات مشترک با روس ها
يکشنبه 3 آبان 1394 - 08:01

العالم ـ رییس مجلس الشعب سوریه روز شنبه در دیدار با هیات پارلمانی روسیه در دمشق تاکید کرد که عملیات هوایی مشترک روسی و سوری "نتایج بزرگی" به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، محمد لحام، رییس مجلس الشعب سوریه گفت: هماهنگی میان نیروهای سوری و روسی در عملیات های زمینی و هوایی، به نتایج بزرگی در زمینه شکست تروریسم و نابودی آن در سوریه و عراق منجر شده است.

وی افزود: همکاری سوریه و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، تنها ائتلاف قانونی علیه تروریسم جهانی است، زیرا مطابق با قوانین ملی و بین المللی و منشور سازمان ملل است.

روسیه در تاریخ 30 سپتامبر بنا به درخواست دمشق، حملات هوایی را در سوریه آغاز و اعلام کرد که در این حملات مواضع داعش و دیگر گروههای تروریستی را هدف قرار می دهد اما کشورهای غربی همواره به روسیه انتقاد می کنند که مواضع دیگر گروهها را نیز هدف قرار می دهد.

هیات پارلمانی روسیه پس از گذشته چند روز از سفر غافلگیرانه بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو، روز گذشته وارد دمشق شد؛ سفر اسد به مسکو به عنوان نخستین سفر وی به خارج از کشور از سال 2011  و شروع درگیریها در سوریه به شمار می آید، کرملین نیز تا قبل از بازگشت اسد به دمشق، این سفر را اعلام نکرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها