آخرین لحظات شهادت دختر فلسطینی چگونه گذشت؟

آخرین لحظات شهادت دختر فلسطینی چگونه گذشت؟
دوشنبه 4 آبان 1394 - 11:17

یکی از افرادی که شاهد شهادت دختر فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن بود، گفت: نظامیان اسرائیلی درحالی به این دختر فلسطینی تیراندازی کردند که او فریاد می زد "من چاقویی ندارم".

به گزارش پایگاه خبری شبکه شبکه العالم، باردیگر روایت های ضد و نقیضی درباره جزئیات شهادت دختر فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم اسرائیل در کرانه باختری رود اردن منتشر شد. نیروهای رژیم اسرائیل طبق معمول ادعا کردند که این دختر قصد داشت تا با چاقو حمله کند اما شاهدان فلسطینی تأکید کردند که این دختر 17 ساله بی گناه به قتل رسیده است.

دانية جهاد ارشيد

مایکی روزنفلد سخنگوی پلیس رژیم اسرائیل ادعا کرد: این دختر شک نیروهای امنیتی را در ایست و بازرسی در شهر الخلیل برانگیخت. آنها از او خواستند تا هویت خود را فاش کند که ناگهان چاقویی در آورد و سعی کرد به آنها حمله کند که به او تیراندازی کردند.

این ادعا درحالی مطرح شد که یکی از ساکنان الخلیل به شبکه تلویزیونی "سی ان ان" آمریکا گفت: من هنگام وقوع حادثه در صف در فاصله چهار متری از این دختر ایستاده بودم.هفت هشت نظامی این دختر را احاطه کرده بودند ... نظامیان کیف مدرسه او را می گشتند ... این دختر، 14 ساله به نظر می رسید. نظامیان از او خواستند از گیت عبور کند اما چیزی در کیفش پیدا نکردند .. از او سوال کردند: چاقو کجاست؟ دختر پاسخ داد چاقو ندارم .. نظامیان جلوی پاهای او تیراندازی کردند ... دختر ترسیده بود و حدود نیم یا یک متر به عقب رفت.

وی افزود: این دختر دستان خود را بالا برد و تکرار کرد "چاقو ندارم". در این لحظه نظامیان اسرائیلی هشت تا ده گلوله شلیک کردند که بعد از آن، دختر روی زمین افتاد.

دانية جهاد ارشيد

خبرگزاری فلسطینی «وفا» اعلام کرد: با شهادت دانیه جهاد ارشید 17 ساله، شمار فلسطینی هایی که از ابتدای فوریه در نتیجه اقدامات خشونت بار روزافزون نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و نوارغزه به شهادت رسیده اند به 58 نفر افزایش یافت.

پربیننده ترین خبرها