هدیه متفاوت حزب روسی به بشار اسد

هدیه متفاوت حزب روسی به بشار اسد
دوشنبه 4 آبان 1394 - 18:42

یکی از اعضای هیأت پارلمانی روسیه که در دمشق به سر می‌برد، به نمایندگی از حزب مشهور روسی، هدایایی نمادین و "مفهومی" به رییس جمهور سوریه تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الکساندر یوشینکو نماینده دومای روسیه و عضو حزب کمونیست این کشور که به همراه هیأت پارلمانی روسی به دمشق سفر کرده، هدایایی نمادین از سوی رئیس و اعضای حزب متبوع خود به بشار اسد داد.

برافراشتن پرچم پیروزی بر فراز ساختمان دولت آلمان در 1945

به نوشته روسیا الیوم، این هدیه "ارزشمند" شامل نمونه‌ای از "پرچم پیروزی" یا پرچم سرخ مشهوری است كه ارتش اتحاد شوروی در سال 1945 پس از پایان جنگ جهانی دوم و پیروزی بر نازی ها، آن را بر بالای ساختمان دولت آلمان در برلین برافراشت.

همچنین یک مدال افتخار که به مناسبت هفتادمین سالروز پیروزی در جنگ جهانی در بهار گذشته در روسیه ضرب شده هم از سوی عضو مجلس دوما به بشار اسد اهدا شد. یك كارت تبریك با امضای "گنادی زیوگانوف" رهبر حزب كمونیست روسیه هم بخش دیگری از این هدیه نمادین به بشار اسد بود.

رئیس جمهوری سوریه پس از دریافت این هدایا، از رهبر و اعضای این حزب روسیه تشكر كرد.

هیات پارلمانی روسیه به ریاست "دیمیتری سابلین" در روزهای اخیر و در چارچوب تماس های پارلمانی میان روسیه و سوریه و با هدف پی گیری اوضاع اجتماعی و انسانی سوریه به دمشق سفر كرده است.

هواپیمای حامل این هیات پارلمانی روسی، محموله ای از كمك های انسان دوستانه شامل تجهیزات پزشكی و مواد غذایی را هم به سوریه انتقال داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها