خلبانان روس "رکورد" را بالاتر بردند

خلبانان روس
دوشنبه 4 آبان 1394 - 20:31

جنگنده‌های ارتش روسیه با افزایش شمار حملات خود علیه مواضع تروریست‌ها به 94 مورد در یک روز، رکورد قبلی خود را بالاتر بردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش روسیه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 94 مقر تروریستها از سوی جنگنده های روسی هدف قرار گرفته و این بیشترین تعداد حملات هوایی در بازه زمانی 24 ساعته از زمان آغاز حملات هوایی روسیه در 30 سپتامبر (8 مهر) به شمار می آید.

پیش از این، رکورد بالاترین تعداد اهداف منهدم شده در 24 ساعت، برابر با 88 هدف بود که هفته گذشته از سوی خلبانان روسی به ثبت رسید.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، در سه روز گذشته جمعا 285 مقر تروریستها در 164 حمله هوایی هدف قرار گرفته است. در این  گزارش به طور ویژه به انهدام انبارهای مهمات جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) اشاره شده است.

وزارت دفاع روسیه در ادامه با تکذیب خبر حمله به یک بیمارستان صحرایی متعلق به تروریست ها در حومه شهر سرمین در استان ادلب، افزود: قبل از حمله به هر هدف و مقر تروریستی، اطلاعات کامل و دقیق درباره محل مورد نظر از چند طریق جمع آوری می شود و تنها زمانی حمله صورت می گیرد که از وضعیت هدف به طور صد در صد مطمئن باشیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها