آزادسازی 150 کیلومتر مربع از حومه جنوبی حلب

آزادسازی 150 کیلومتر مربع از حومه جنوبی حلب
دوشنبه 4 آبان 1394 - 23:10

ارتش سوریه 50 روستا و مزرعه با مساحت تقریبی 150 کیلومتر مربع را در ریف حلب جنوبی تحت کنترل خود درآورد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه  نیروهای ارتش سوریه، مناطق الوضیحی و الحدادین را مناطق امن معرفی کرد و از اهالی خواست که به منازلشان بازگردند.

ارتش سوریه با اجرای عملیات نظامی ضد مواضع تروریست های مسلح در شرق منطقه السفیره و دراطراف دانشکده هوایی، شماری از عناصر مسلح را به هلاکت رساندند و خودروهای آنان را منهدم کرد و  گروه های مسلح تروریست را در مناطق زيتان، كرم حومد، تل فاعوری وقلعجيه هدف قرار داد.

نیروهای ارتش پیش از این روستای الجبول در ریف شرقی حلب را از اشغال عناصر مسلح خارج کرده بود و درغرب سوریه هم بیش از ده حمله عناصر مسلح داعش به فرودگاه نظامی دیرالزور را در یک ماه  ناکام گذاشتند.

در حملات ناکام تروریست های داعش، بیش از دو هزار نفر ازعناصر مسلح داعش به هلاکت رسیدند. عناصر داعشی در این حملات از15 خودروی بمب گذاری استفاده کردند که ارتش موفق شد قبل از رسیدن این خودروها به نزدیک فرودگاه، آن ها را منهدم کند. ارتش سوریه همچنان برای گسترش منطقه امن در اطراف فرودگاه دیرالزور تلاش می کند.

این در حالی است که داعش پس از تحمل تلفات سنگین انسانی، به ناچار برای تامین نیروی جنگی خود، کودکان را به خدمت گرفته و به جبهه های جنگ می فرستد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها