حمله جنگنده های سوریه به داعش در حومه حلب

حمله جنگنده های سوریه به داعش در حومه حلب
سه شنبه 5 آبان 1394 - 18:07

العالم - یکی ازمقام های نظامی سوریه گفت: نیروی هوایی این کشور روز سه شنبه مواضع و محورهای استقرار گروه تروریستی داعش در حومه حلب را درهم کوبید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مقام نظامی افزود: نیروی هوایی در این حملات، مراکز تجمع نیروها و تجهیزات نظامی داعش در روستای الشیخ احمد در جنوب دانشکده نیروی هوایی در منطقه شرق کویرس واقع در حومه شرق حلب را هدف قرار داد.

وی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" خاطرنشان کرد: جنگنده های سوریه تحرکات تروریست ها و مراکز تجمع آنان در روستای تباره السخانه در محور خناصر ـ إثریا را نیز هدف قرار دادند که در نتیجه آن تعدادی از تروریست ها کشته شدند و شماری از تجهیزات نظامی آنان نیز منهدم شد.

یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح با همکاری گروههای دفاع مردمی ظرف چند روز گذشته به طور کامل بر روستاهای الجبول در حومه شرق حلب و الحویز، القراصی، العماره، تله المهدیه، الوضیحی و حدادین در حومه این شهر تسلط یافتند.

بمباران مراکز استقرار داعش در حومه حمص
جنگنده های سوریه امروز همچنین مراکز استقرار و محورهای مواصلاتی تروریست های داعش در حومه حمص را هدف آماج حملات خود قرار دادند.

یک مقام نظامی در گفت وگو با سانا نیز ابراز داشت: نیروی هوایی ارتش سوریه به شدت مراکز تجمع و استحکامات تروریست های داعشی را در منطقه البیارات در غرب شهر تدمر در فاصله تقریبا 10 کیلومتری حومه شرقی حمص به شدت درهم کوبید.

این مقام تاکید کرد: در این حملات شماری از تجهیزات نظامی، تیربارهای سنگین، تسلیحات مختلف و مهمات تروریست ها بمبارن و نابود شد.

یگانهای ارتش سوریه دیروز هم مواضع تروریست های داعش و جبهه النصره در رحوم و اطراف روستای ام صهریج در حومه حمص را در هم کوبیدند.

پربیننده ترین خبرها