ناکامی تروریستها در کنترل جاده حلب ـ خناصر+فیلم

سه شنبه 5 آبان 1394 - 23:08

العالم - ارتش سوریه با اجرای عملیات موفق و دفع حملات تروریست ها، تحرکات مکرر آنان برای مسدود کردن جاده حلب ـ خناصر را همچنان ناکام گذاشته است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، ارتش  50 روستا و مزرعه را به مساحت 150 کیلومتر در حومه جنوبی شهر حلب از سیطره تروریست ها آزاد کرد و توانست حمله تروریستها به منطقه الراموسه و کارخانه سیمان منطقه الشیخ سعید را دفع کند که در این درگیری ها ده ها تروریست نیز کشته و یا زخمی شدند.
گروه های تروریستی احرار الشام و ارتش مجاهدین و انصار درپی پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در شهر حلب در چند روز گذشته بارها تلاش کردند که جاده خناصر - حلب را به کنترل خود دربیاورند، جاده ای که تنها مسیرِ منتهی به شهر حلب است و تروریست ها در صدد هستند با کنترل بر این جاده مانع تداوم عملیات نظامی ارتش در حلب شوند.
یکی از فرماندهان ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: تروریست ها برای مسدود کردن جاده خناصر – حلب کپسول های گاز به سوی نیروهای ارتش پرتاب می کردند که ارتش با کمک نیروهای مردمی حملات تروریست ها را دفع و تلفات زیادی به آنها وارد کرد به طوری که تعداد زیادی از خودروها و تجهیزات جنگی آنان را منهدم کرد و عناصر باقی مانده تروریست ها نیز پا به فرار گذاشتند.
این فرمانده میدانی افزود: جاده خناصر – حلب تنها مسیر انتقال کمک ها و تجهیزات نظامی به شهر حلب است و تروریست ها می خواهند با مسدود کردن این جاده مانع رسیدن کمک ها و تجهیزات نظامی به دست مردم و نیروهای ارتش شوند.

10.27  FA

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها