افزایش دوبارۀ تعداد حملات روس‌ها در سوریه

افزایش دوبارۀ تعداد حملات روس‌ها در سوریه
چهارشنبه 6 آبان 1394 - 22:42

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که جنگنده های روسی در 24 ساعت گذشته با 71 سورتی پرواز، 118 موضع و مقر تروریست‌ها را بمباران کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روسیا الیوم به نقل از ایگور کناشنکف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گزارش داد: حملات هوایی روسیه در سوریه به علت شناسایی تعداد زیادی از مواضع تروریست ها در حال افزایش است.

این نخستین بار است که جنگنده های روسی در 24 ساعت، بیش از یکصد هدف تروریستی را مورد حمله قرار می دهند. پیش از این رکورد 88 و 96 حمله در یک روز برای خلبانان روسی در سوریه ثبت شده بود.

کناشنکف در جمع خبرنگاران گفت: مواضع استتار شده تروریست ها خصوصاً پایگاه ها، اماکن استقرار نیروها و مراکز فرماندهی، از اهداف اصلی حملات هوایی جنگنده های روسیه است.

کناشنکف افزود: جنگنده های سو – 24 ام یک مرکز فرماندهی و یک انبار بزرگ مهمات تروریست ها را در نزدیکی شهر سلمی استان لاذقیه تخریب کردند. یکی از مراکز فرماندهی گروه تروریستی جیش الاسلام در حومه شهر مسرابا استان ریف دمشق هم منهدم شد که همین امر باعث قطع ارتباط مخابراتی این گروه با عواملش شد.

به گفته وی، یکی از مراکز استتارشده تروریست ها که حاوی اسلحه، مهمات و مواد لجستیکی دیگر بود، نیز در حمله جنگنده های سو – 25 به استان ادلب منهدم شد و 3 دستگاه کامیون استتارشده هم که در 500 متری این مرکز متوقف شده بودند ، با حمله ای دیگر منهدم شدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها