افشاگری برای رد ادعاهای سلمان آل خلیفه

افشاگری برای رد ادعاهای سلمان آل خلیفه
پنج‌شنبه 7 آبان 1394 - 16:58

یک سند دولتی در بحرین بر ادعاهای سلمان آل خلیفه مبنی بردست نداشتن در نقض حقوق بشر دراین کشور خط بطلان کشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی " گاردین " همچنان در حال برملا کردن رازهایی درباره نامزدی " سلمان بن ابراهیم آل خلیفه " رییس فعلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است.

پایگاه " مرآه البحرین " در گزارشی نوشت " اوین گیبسون" مقاله نویس گاردین در مطلبی با عنوان " شیخ سلمان ریاست کمیته حمله کننده به ورزشکاران دراعتراض های بحرین را برعهده داشت " نوشت سندی که آوریل 2011 منتشر شد و همچنان در پایگاه خبرگزاری بحرین موجود است، نشان می دهد که کمیته ای ویژه برای شناسایی ورزشکاران شرکت کننده در تظاهرات برای مطالبه دموکراسی در سال 2011 تشکیل شده است.

"سلمان بن ابراهيم آل خليفه " ادعاهای مطرح شده ضد او مربوط به دست داشتن در نقض حقوق بشر دربحرین را رد کرده بود اما به نوشته گاردین، اطلاعاتی که دولت بحرین دراین بیانیه منتشر کرده است، با ادعاهای سلمان مغایرت دارد.

جيبسون گفت در بیانیه یاد شده آمده است که شيخ سلمان بن ابراهيم آل خليفه دبیرکل جوانان و ورزش ریاست کمیته تحقیق یاد شده را برعهده دارد.

به نوشته گاردین، اسوشیتدپرس درسال 2011 از زندانی شدن بیش از 150 ورزشکار درپی تشکیل کمیته ویژه به ریاست شیخ سلمان پس از شناسایی آن ها از طریق عکس هایی از تظاهرات مردمی خبر داده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها