جدیدترین خبرها از پیشروی‌های ارتش سوریه

جدیدترین خبرها از پیشروی‌های ارتش سوریه
پنج‌شنبه 7 آبان 1394 - 17:53

ارتش سوریه همچنان در حال درگیری با تروریستها و پیشروی در مناطق مختلف این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه در روستای الجفره در حومه شهر دیر الزور با تروریست های داعشی درگیر است و مواضع آنها را در اطراف این شهر زیر آتش توپخانه خود گرفته است.
خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه همچنین حملات جبهه النصره به حومه شهر البعث ، خان ارنبه ، ضهره الکساره و تل احمر را در استان قنیطره دفع کردند .
ارتش سوریه در استان درعا نیز چند موضع تروریست ها را در شرق منطقه الکرک ، حومه شرکت برق و چند منطقه دیگر منهدم و یکی از مواضع آنها را در منطقه خربه غزاله در شرق شهر درعا – مرکز استان – گلوله باران کرد.
مواضع تروریست ها در مناطق التمانعه و مخیم عابدین و روستاهای کفرسجنه ، الهبیط و الرکایا در حومه شهر ادلب و استحکامات شان در شهر کفرزیتا استان حماه همچنان زیر آتش ارتش سوریه است .
ارتش یکی از مواضع تروریست ها را در منطقه دوما استان ریف دمشق منهدم کرد و نیروی هوایی گروهی از اعضای داعش را در حومه شهر تدمر استان حمص بمباران کرد که هنوز گزارشی درباره تلفات و خسارات این حمله هوایی در دست نیست .
مواضع تروریست ها در مناطق بنی زید ، الصالحین ، الشیخ سعید ، کرم الطراب و الفردوس در استان حلب و مناطق الجبیله و البوعمر و روستاهای الجفره و حطله در استان دیرالزور با انواع اسلحه زیرآتش گرفته شد .
خبر دیگر اینکه اسماعیل حنوره فرمانده نظامی گروهک تروریستی تیپ احرار سوریه وابسته به گروه تروریستی ارتش آزاد در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در منطقه الزهراء شهر حلب کشته شد .
خبرنگار العالم افزود : شماری از تروریست ها نیز در درگیری با ارتش سوریه در منطقه تل سکیک در حومه جنوبی شهر ادلب کشته و زخمی شدند .

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها