یک شهید و 23 زخمی در درگیریهای امروز فلسطین

یک شهید و 23 زخمی در درگیریهای امروز فلسطین
جمعه 8 آبان 1394 - 19:01

العالم - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در درگیریهای ظهر امروز(جمعه) جوانان انتفاضه با اشغالگران قدس ، یک جوان فلسطینی شهید و یک نفر به شدت زخمی شد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای اشغالگر صهیونیستی ظهر امروز جمعه در ایست زعتره واقع در جنوب نابلس اقدام به  شلیک گلوله های مستقیم به سمت فلسطینی ها کردند. 

در درگیریهای رام الله و الخلیل نیز 22 شهروند زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی امروز جمعه گزارش کرد: نیروهای اشغالگر به دو جوان در ایست زعتره شلیک کردند که به شهادت قاسم سباعنه (20 ساله ) و جراحت شدید نفر دوم منجر شد که وی را برای درمان به بیمارستان رفیدیا منتقل کردند.

در درگیری نیروهای اشغالگر در منطقه البالوع واقع درالبیره هم 14 شهروند زخمی شدند. 9 نفر از آنان با اصابت گلوله جنگی به قسمتهای مختلف بدنشان و اصابت گلوله فلزی با روکش پلاستیک به ناحیه گوش زخمی شدند.

4 امدادرسان هلال احمر نیز به دنبال شلیک مستقیم گاز فلفل از ناحیه صورت دچار سوختگی شدند.

گفتنی است درگیری فلسطینیان با اشغالگران در الخلیل به زخمی شدن 4 جوان با گلوله جنگی و 4 نفر دیگر نیز با گلوله فلزی  با روکش پلاستیک منجر شد.

درهمین حال منابع خبري فلسطين امروز از زخمي شدن 30 جوان فلسطيني در جریان تیراندازی نيروهاي اشغالگر اسرائيل به آنها در مناطق مرزي نوار غزه خبر دادند.

يك نفر از نيروهاي امدادگر فلسطيني نيز به ضرب گلوله نيروهاي ارتش رژيم اسرائيل در شرق منطقه الفراحين در شهر خان يونس در جنوب نوار غزه از ناحيه كتف زخمي شد.

منابع خبري محلي گفتند: رویارویی ها در شرق محله الشجاعيه در شهر غزه و منطقه الفراحين و شرق اردوگاه البريج در مركز نوار غزه متمركز بود.

اين منابع افزودند: نيروهاي اشغالگر مستقر منطقه نوار مرزي و پست هاي ديده باني مشرف بر اين منطقه به سمت جوانان فلسطيني گلوله هاي جنگي و گلوله هاي فلزي با روكش پلاستيكي و گاز اشك آور شليك كرده و حدود 30 نفر از آنها را زخمي كردند.

پربیننده ترین خبرها