زیر گرفتن جوان فلسطینی در کمال خون سردی + فیلم

شنبه 9 آبان 1394 - 15:19

کرانه باختری (العالم) – نظامیان صهیونیست با زیر گرفتن یک جوان فلسطینی و حمله به امدادگران با گاز فلفل، آتش انتفاضه را شعله ور تر کردند.

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم از شهر "بیره" اشغالی گزارش داد، پیش از این جنایت نیز، نقاط تماس صهیونیست ها با فلسطینیان در الخلیل، بیت لحم و رام الله در روز جمعه صحنه تقابل فلسطینیان با نیروهای صهیونیستی و شعار اصلی آنها ادامه انتفاضه بود.
"عصام بکر" عضو ارشد حزب "الشعب الفلسطینی" به خبرنگار العالم گفت که راهپیمایی روز خشم (جمعه) برای تاکید بر ادامه مقاومت مردم و نفی حضور اشغالگران در سرزمین فلسطین و دفاع از مقدسات مسلمانان برگزار شد.
از سوی دیگر بعد از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست با سلاح سرد در ایستگاه قطار در منطقه شیخ جراح بیت المقدس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
"واصل ابویوسف" عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، در گفت و گو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: جنایات صهیونیست ها که در رسانه ها منتشر شده و همه دنیا آن را می بینند، و ترور دختران و پسران جوان اراده ملت فلسطین را نخواهد شکست. ملت ما تا بیرون راندن اشغالگران و شهرک نشینان از اراضی دولت فلسطین آرام نخواهند نشست.

پربیننده ترین خبرها