گزارش خبرنگار العالم از سوریه؛

پاکسازی مناطق وسیعی از جنوب حلب + فیلم

يکشنبه 10 آبان 1394 - 17:04

حلب(العالم) – خبرنگار العالم با اشاره به پاکسازی مناطق وسیعی از اطراف روستای الحاضر در حومه جنوبی حلب از کشته شدن دو تن از سرکردگان "الرایات السود" و "جیش الاسلام" خبر داد.

"ربیع کلاوندی" روز یکشنبه از حلب گزارش داد، نبرد ارتش سوریه برای پایان دادن به حضور گروه های تروریستی در حومه حلب ادامه دارد و ارتش در نبرد با تروریستها بر شماری از روستاهای جنوب ریف حلب سیطره یافت که این پیروزی ها به سیطره اش بر اتوبان بین المللی حلب – دمشق منجر خواهد شد.  
ارتش روستاهای "مریمین"، "جمیمه"، "الصبیحیه"، "الحمیدیه" و "مشرفیه المریج" را از سلطه تروریست ها آزاد کرد و عناصر این گروه ها مجبور به فرار از این مناطق شدند.
خبرنگار العالم گزارش داد: پیشروی ارتش سوریه برای سیطره کامل بر روستاهای جنوب ریف حلب تا روستای "الزربه" و تامین امنیت اتوبان بین المللی دمشق ـ حلب ادامه دارد. 

خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد در این درگیریها، مسؤول گروهک "الرایات السود" و مسؤول "جیش اسلام" که در حومه جنوبی حلب مستقر بودند، از پا درآمدند.
ارتش با خنثی سازی حمله گروه تروریستی "داعش" به "تله خیبر" در منطقه "اثریا" و پیشروی در این منطقه، چهار موقعیت در فاصله 10 کیلومتری منطقه میان "خناصر" و "اثریا" را پس از شکست و فرار تروریست های داعش و رسیدن نیروهای کمکی ارتش به منطقه، آزاد کرد. 

بنابراین نیروهای ارتش سوریه طی یک روز نبرد و درگیری در حومه جنوبی حلب، 5 روستای دیگر را از وجود تروریستها پاکسازی کردند.

پربیننده ترین خبرها