پیشروی ارتش سوریه برای اتصال شمال به جنوب + فیلم

يکشنبه 10 آبان 1394 - 22:42

با پیروزی ارتش سوریه بر عناصر مسلح در حمص، تروریستها از طریق تونل ها گریختند و ارتش سوریه به پیشروی خود برای ارتباط دادن استان های شمالی به جنوبی ادامه می دهد.

خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از حومه حمص گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه، از سمت جنوب و با پشتیبانیِ آتش سنگینِ نیروهای مستقر در روستای الخالدیه، وارد روستای الدویر شدند. آتشِ سنگینِ پشتیبانی، عناصر مسلح تروریست را به وادار کرد که از طریق تونل ها و خندق ها، به منطقه الدار الکبیره فرار کنند.

یکی از افسرانِ ارتش سوریه در این خصوص به خبرنگار شبکه العالم گفت: روستای الدویر با همکاری نیروهای دفاع ملی و کمیته های مردمی که اخیرا منطقه الخالدیه را آزاد کرده بودند، کاملا آزاد شد و به امید خدا، عملیات در جبهه شمالی حمص، تا آزادی کامل این استان همچنان ادامه خواهد یافت.

با آزادسازی روستای الدویر توسط ارتش سوریه، پیوندِ استان های حمص، حماه و طرطوس که از سه سال پیش تحت اشغال عناصر مسلح تروریست است، برقرار شد. ارتش سوریه اکنون در تلاش است با تأمین کامل امنیت اتوبان حمص - حماه جنوب سوریه را به شمال آن متصل کند.

یکی دیگر از افسران ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: ما در حال حاضر در اتوبانی که حماه را به حمص و طرطوس متصل می کند، حضور داریم و امنیتِ این محور را به طور کامل برقرار کردیم ما در اتوبان حضور داریم و جاده کاملا امن است و به زودی، وقتی همه اراضیِ حمصِ شمالی آزاد شود، امنیت، به طور کامل، به جاده حمص حماه باز خواهد گشت.

ارتش سوریه، در درگیری های متعددِ خود با گروه های مسلحِ تروریست، در حالی به پیروزی های متعدد دست یافته است که گروه های مسلح در شمال حمص، دچار نابسامانی و سردرگمی شده اند.

26

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها