رمز پایداری ساکنان قنیطره با وجود حملات تروریستها + فیلم

سه شنبه 12 آبان 1394 - 09:57

سوریه (العالم) ـ ساکنان شهرهای خان ارنبه و البعث استان قنیطره در مرز سوریه با فلسطین اشغالی با وجود حملات خمپاره ای گروه های تروریستی، در مناطق سکونت خود مانده اند و همین امر به تقویت ارتش در مبارزه با این گروه ها کمک کرده است .

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، شهرهای خان ارنبه و البعث در جوار بسیاری از مواضع گروه های تروریستی واقع هستند، و هر از گاهی گلوله های خمپاره تروریست ها به یکی از خیابان ها یا منازل مسکونی مردم در این منطقه اصابت می کند و با وجود امنیت و آرامش موقتی اما اماکن تجاری باز است و زندگی طبیعی و عادی مردم ادامه دارد.
ساکنان "خان ارنبه" و "البعث" با تاکید بر این که "مناطق مان را ترک نخواهیم کرد" اعلام می کنند که اگر مناطق شان را ترک کنند، دشمن پیشروی خواهد کرد آنها به همین دلیل هرگز املاک و اراضی خود را رها نخواهند کرد حتی اگر موشک به جای خمپاره به سر آنان ریخته شود. 
یکی از ساکنان استان قنیطره در مصاحبه با دارین فضل گزارشگر شبکه خبری العالم در سوریه گفت: ما همواره صدای درگیری و تیراندازی ها را می شنویم ولی با این وجود مناطق خود را ترک نمی کنیم و ترسی از تروریست ها به دل راه نمی دهیم و به امور روزمره خود می پردازیم.
شهروندی دیگر خاطرنشان کرد، پایداری و ایستادگی مردم عالی است و همین امر باعث وحدت و اتحاد ساکنان استان قنیطره در برابر تروریست ها شده است و همگان آماده همکاری با ارتش و نیروهای مقاومت مردمی هستند.
گزارشگر العالم خاطرنشان کرد، زندگی در مناطق ناآرام کار ساده ای نیست و با این حال ساکنان قنیطره با ماندن در مناطق سکونت خود به ارتش و نیروهای مقاومت مردمی در مبارزه با تروریست ها کمک می کنند و ارتش با پایداری مردم می تواند مانع پیشروی دشمن در مناطق درگیری شود.

پربیننده ترین خبرها