همایش آشتی ملی در قنیطره سوریه برگزار شد

سه شنبه 12 آبان 1394 - 18:37

قنیطره(العالم) – همایش آشتی ملی در استان "قنیطره جنوبی" همزمان با پیشروی ارتش سوریه در قنیطره شمالی برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم ، در این همایش "علی حیدر" وزیر آشتی ملی و شماری از سرشناسان روستاها و شهرهای منطقه شرکت داشتند.   
علی حیدر گفت: هدف از این همایش ترسیم مجدد نقشه آشتی ملی، رفع کاستی های این طرح به منظور تقویت، تثبیت و استحکام آن و ترسیم استراتژی های کاری و حمایت از ارتش است.  
شرکت کنندگان در این نشست نیز خاطرنشان کردندد، طرح آشتی در قنیطره نتایج مهمی خواهد داشت به ویژه پس از آنکه گروه های تروریستی در برخی از مناطق حومه قنیطره به خاطر پیشروی ارتش سوریه خاستگاه مردمی خود را از دست دادند. 
با ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه قنیطره، دولت سوریه درها را در برابر آشتی ملی به عنوان نوعی استراتژی که در زمینه پایان دادن به تنش در برخی از مناطق کشور موفق بوده، باز گذاشته است.
همزمان با این همایش، ارتش سوریه به تعقیب تروریست های مسلح در شمال حومه قنیطره به ویژه روستاهایی که خط امداد رسانی به گروه های مزبور از سوی رژیم صهیونیستی است، پرداخت.  
توپخانه ارتش مواضع تروریست ها در شمال قنیطره را در هم کوبید و ارتش با کمک دفاع ملی یک خودروی گروه تروریستی "جبهه النصره" حاوی مهمات و سلاح را در منطقه ای مابین روستاهای "الحمیدیه" و "جباتا الخشب" منهدم کرد.

پربیننده ترین خبرها