نویسنده اماراتی: العالم رسانه سپاه است!

نویسنده اماراتی: العالم رسانه سپاه است!
سه شنبه 12 آبان 1394 - 18:52

روزنامه نگار و نویسنده اماراتی، شبکه خبری "العالم" را از رسانه‌های "مؤثر" و "تحت کنترل سپاه" دانست و درباره تأثیرگذاری اینگونه رسانه‌ها بر افکار عمومی در کشورهای عربی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از «تابناک» "محمد خلفان الصوافی" در روزنامه اماراتی "الاتحاد" تأکید کرد: "نکته‌ای که هیچکدام از ناظران نباید نادیده بگیرند این است که همه رسانه‌های مختلف ایرانی تحت کنترل سپاه هستند، به ویژه رسانه های مؤثری مانند شبکه العالم ... " !!
الصوافی، رسانه‌ و دیپلماسی را یکی از روشهای کنونی ایران برای "اداره رقابت" بین کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد، "رسانه یکی از صحنه‌های مهم کشمکش بین کشورهای عربی و ایران به ویژه پس از توافق هسته‌ای است".
وی همچنین با هشدار به کشورهای عربی در خصوص پیامدهای توافق اخیر هسته‌ای؛ این توافق را به معنای آن دانست که دنیا ایران را به عنوان یک قدرت منطقه‌ای به رسمیت شناخته است. وی تأکید کرد که این توافق همچنین دارای تأثیرات اقتصادی است و موجب رقابت کشورهای غربی و در رأس آنها آلمان و فرانسه برای امضای قرارداد با ایران خواهد شد.
این نویسنده اماراتی در پایان با بیان اینکه "نزدیک بودن به ایران از لحاظ جغرافیایی، به معنای آن نیست که باید هرچه را که رسانه‌های این کشور منتشر می‌کنند بپذیریم"؛ به دولتهای عربی پیشنهاد کرد برای تحت فشار قرار دادن ایران، کانالهایی را به زبان فارسی راه اندازی و از آنها پشتیبانی مالی کنند.

پربیننده ترین خبرها