مافیای صهیونیست علیه صهیونیست + فیلم

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 16:33

العالم - تسویه حسابها بین باندهای مافیا در رژیم صهیونیستی، اشغالگران را به وحشت انداخته و آنها را با چالش امنیتی در داخل سرزمین های اشغالی روبرو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: جنایت های باندهای مافیا بار دیگر ساکنان اسرائیل را به وحشت انداخت.

براساس این گزارش درآخرین مورد از عملیات مافیا، یک خودردو وابسته به یکی از این باندها در شهر الخضیره منفجر شد که ظاهرا هدف از آن کشتن مجرم معروف چهل ساله اسرائیلی بوده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی بدون معرفی این فرد، گزارش کرد: دختر این تبهکار اولین کسی بود که با نزدیک شدن به خودرو مشتعل ، سعی کرد پدرش را از آن خارج کند.

گزارشگر اسرائیلی گفت: مردم به محض شندین صدای انفجار، گمان بردند عملیات تروریستی از سوی فلسطینیها صورت گرفته اما نیروهای پلیس با رسیدن در محل حادثه مجرم را شناسایی کردند.

وی افزود: به دنبال حادثه نیروهای امداد مجرم اصابت دیده را به بیمارستان منتقل کردند و تلاشها برای زنده نگه داشتن او ادامه دارد.

گزارشگر اسرائیلی گفت: در پی حادثه تسویه حسابهای باندهای مافیا، چهار شهروند اسرائیلی(ساکن سرزمین های اشغالی) مجروح شدند.

یادآور می شود منابع رژیم اشغالگر قدس از خاخام یوشیاهو پینتو به عنوان اصلی ترین مشاور رهبر بزرگترین گروه مافیایی اسرائیل یاد می کنند.

این خاخام علاوه بر حضور در یک گروه مافیایی اسرائیلی جزو بزرگان مذهبی صهیونیست نیز به شمار می رود و در حوزه فعالیتهای بظاهر مذهبی شعبات فراوانی را در نقاط مختلف دنیا تاسیس کرده است.

یوشیاهو پینتو به عنوان مشاور ارشد و مورد اعتماد اصلی ترین و مهمترین گروه مافیایی اسرائیل روابط بسیار نزدیکی با چهره های سرشناس و امنیتی رژیم صهیونیستی از جمله افسران بلند پایه پلیس ،ارتش  وهمچنین سیاستمداران برجسته از جمله وزرای فعلی وپیشین کابینه صهیونیستی دارد.

برخی رسانه های صهیونیستی از جمله کانال 10 تلویزیون اسرائیل با انتشار گزارش هایی در مورد خاخام یوشیاهو پینتو ضمن اشاره به ثروت 75 میلیونی دلاری این خاخام تصاویری را منتشر کردند که مقام های رسمی و دولتی و سران گروههای جنایتکار و خلافکار در اسرائیل برای دستبوسی وی به صف ایستاده اند. تمامی این اقدام ها و گزارش ها در هاله ای از ترس منتشر شده است و رسانه های اسرائیلی به هیچ عنوان بطور مستقیم در مورد یوشیاهو پینتو اظهار نظر نمی کنند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد پینتو نحوه کسب چنین ثروتی است که ترس از وارد آمدن فشار و یا مشکلات عدیده مانع از برخورد مقامات قضایی صهیونیستی با وی شده است. برخی از رسانه های غیر رسمی در سرزمینهای اشغالی خاخام یوشیاهو پینتو را پدر خوانده مافیای اسرائیل نام نهاده اند.

پربیننده ترین خبرها