فراخوان تظاهرات علیه تجاوزگری صهیونیستها به یمن

فراخوان تظاهرات علیه تجاوزگری صهیونیستها به یمن
پنج‌شنبه 14 آبان 1394 - 11:49

العالم - کمیته عالی انقلاب یمن از مردم این کشور خواست تا فردا جمعه در تظاهرات گسترده برای محکوم کردن مشارکت دشمن صهیونیستی در تجاوزگری به یمن و توطئه ها علیه این کشور شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این کمیته خواستار برگزاری این تظاهرات با شعار "خطر در رژیم اسرائیل و تاسیسات هسته ای دیمونای آن است و نه در باب المندب" شدند.

در بیانیه مطبوعاتی کمیته عالی انقلاب یمن آمده است: این تظاهرات بیانگر مخالفت کامل ملت یمن با مشارکت دشمن صهیونیستی در تجاوزگری علیه یمن است.

بیانیه در اشاره به اظهارات اخیر صهیونیستها درباره اهمیت باب المندب افزود: طمع ورزیهای صهیونیستها به طور کلی در یمن و به طور مشخص در باب المندب بر کسی پوشیده نیست و این رژیم با تمام توان در تلاش برای سیطره بر این منطقه راهبردی است.

این بیانیه یادآور شد: دشمن صهیونیستی اقدام های تحریک آمیز علیه کشورهای عربی و اسلامی به خاطر برخورداری آنها از انرژی صلح آمیز هسته ای می کند و این درحالی است که راکتور هسته ای دیمونا خطر بزرگی برای منطقه و جهان است زیرا راکتوری برای تولید سلاح هسته ای به شمار می رود.

کمیته عالی انقلاب یمن جنایت نسل کشی متجاوزان سعودی علیه ملت یمن را در راستای خدمت به مقاصد و منافع رژیم اسرائیل توصیف کرد و تظاهرات فردا را مخالفت قاطع با تجاوزگری سعودی- صهیونیستی و طرح های استعماری آن علیه یمن دانست.

پربیننده ترین خبرها