ناو حامل بالگرد روسی به نبرد تروریست ها می پیوندد

ناو حامل بالگرد روسی به نبرد تروریست ها می پیوندد
پنج‌شنبه 14 آبان 1394 - 12:13

العالم - مقام های روسی ضمن تاکید بر ادامه حمله به مواضع تروریست ها در سوریه ، از ورود ناو حامل بالگرد این کشور به دریای مدیترانه خبردادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " آناتولی آنتونوف" معاون وزیر دفاع روسیه گفت نیروی هوایی کشورش تا پایان یافتن حملات نیروهای مسلح سوریه به گروهک های تروریستی به عملیات خود علیه مواضع تروریست ها ادامه خواهد داد.

وی افزود: نیروی هوایی روسیه تا کنون توانسته دهها مرکز فرماندهی و انبارهای مهمات و صدها تروریست را به همراه جنگ افزارهایشان از بین ببرد.

تارنمای خبرگزاری دولتی اسپوتنیک روسیه به نقل از آنتونوف گزارش کرد: 25 تا 30 هزار تبعه خارجی عضو گروهک تروریستی داعش هستند. نیروی هوایی روسیه می خواهد مانع از اقدام های خرابکارانه افراد یاد شده در صورت بازگشت آنها به کشورهایشان شود.

اسپوتنیک تاکید کرد: جنگنده های روسیه فقط مواضع گروهک های تروریستی را هدف قرار می دهد و مواضع مخالفان سوریه را بمباران نمی کند.

از سوی دیگر آندریه کارتاپولف رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: ارتش روسیه با جریانهای ملی مخالف در سوریه که خواهان حفظ یکپارچگی کشور خود و مخالف داعش و سایر گروهک های تروریستی هستند، در تماس است.

وی در مورد مشخصات این جریانها سخنی به میان نیاورد.

نیروی دریایی روسیه نیز از ورود کشتی " دریادار کولاکوف" به دریای مدیترانه از راه تنگه جبل الطارق خبر داد . این کشتی بالگردهای مدل کا – 27 را با خود به همراه  دارد.

پربیننده ترین خبرها