الحوثی: عربستان‌واسرائیل برای جنایت هم‌پیمان شده‌اند

الحوثی: عربستان‌واسرائیل برای جنایت هم‌پیمان شده‌اند
جمعه 15 آبان 1394 - 20:03

رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد، عربستان با همدستی با رژیم صهیونیستی، فجیع‌ترین جنایات را علیه ملتهای منطقه مرتکب شده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم، حوثی در پیام تلوزیونی امروز جمعه خود اعلام کرد که حکومت عربستان مدعی اسلام است، در حالی که بزرگترین خیانت را علیه اسلام مرتکب شده و با همدستی با رژیم اسرائیل فجیع ترین جنایات را علیه مسلمانان انجام داده است.

وی تأکید کرد که جز با انقلاب علیه ظالمین و ستمکاران نمی توان عدالت را محقق کرد. وی گفت فرهنگ سازش و تسلیم در برابر حکام و سردمداران، تأثیرات منفی بسیاری بر امت اسلامی بر جای گذاشته و ان را مستعد تسلیم در برابر تجاوزات خارجی کرده است.

سید حوثی در ادامه گفت: اوضاع فعلی ما، ادامه مصیبتهایی است که طی سالیان گذشته بر امت اسلامی روا شده است. و این امت باید اوضاع فعلی خود را تغییردهند و به ظلم و ستمهای دیرینه پایان دهند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در جریان است عبارت است از اقدامات و جنایات ظالمانه در حق ملتهای منطقه و مسلمانان باید مسئولیت خود را در قبال حوادث جاری در منطقه و ظلم و ستمهایی که در حق مسلمانان روا داشته می شود بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد که تمام طغیانگرانی که در کشورهای اسلامی حکومت می کنند دنباله رو سیاستهای امریکا برای تخریب منطقه و به بند کشیدن ملتها هستند.

سید عبدالملک حوثی گفت که در نتیجه شرایط فعلی، خیانت تبدیل به یک رویکرد سیاسی برای برخیها شده است. مفاهیم تغییر کرده اند و اشغالگران و متجاوزان، عنوان آزادیبخش را بر خود گذاشته اند.

پربیننده ترین خبرها