الانبار قتلگاه تعدادی از عناصر داعش

الانبار قتلگاه تعدادی از عناصر داعش
سه شنبه 19 آبان 1394 - 08:42

العالم - ستاد اطلاع رسانی جنگی در عراق از کشته یا زخمی شدن 12 عنصر داعش از جمله یکی از سرکردگان این گروهک با عنوان "فرمانده نظامی منطقه الجزیره" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این ستاد در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای ما روز دوشنبه در عملیات الانبار در منطقه الحبانیه 3 تروریست را به هلاکت رساند و 5 نفر دیگر را مجروح کرد.

نیروهای شرکت کننده در عملیات الجزیره موفق شدند دو مخفیگاه تروریست ها را که بمب گذاری شده بود خنثی کنند و یک تک تیرانداز با لباس افغانی را به هلاکت برسانند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ خاطرنشان کرد که نیروهای تحت امر عملیات سامرا توانستند فرمانده نظامی منطقه الجزیره را به همراه معاونانش به هلاکت برسانند و 5 مخفیگاه حاوی مقادیر زیاد اسلحه را منهدم کنند.

براساس این گزارش فرماندهی عملیات بغداد همچنین با انجام یک عملیات امنیتی در منطقه سبع البور دو تن از کسانی را که با همراه داشتن سلاح کمری شهروندان را تهدید می کردند بازداشت کرد.

ستاد مذکور اعلام کرد که فرماندهی عملیات دجله دو پایگاه تروریست ها را در منطقه جبال حمرین منهدم کرده است که در آن مواد منفجره و تجهیزات بوده قرارداشت.

عملیات نظامی به منظور بیرون راندن داعش از مناطق اشغال شده با همکاری گسترده نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها