همگامی اسرائیل و عربستان برای حذف رسانه های مقاومت!

همگامی اسرائیل و عربستان برای حذف رسانه های مقاومت!
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 16:42

العالم - پس از برخوردهای تهدید آمیز و قطع ارتباط شبکه های حامی مقاومت با برخی ماهواره ها توسط عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی هم دراقدامی موازی حملات گسترده ای علیه رسانه ها و تلویزیون های فلسطینی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ارتش اسرائیل در پی اقدام رادیو الخلیل برای ترغیب فلسطینیها به فعالیتهای ضد اسرائیلی به ساختمان رادیو یورش برده و آن را تعطیل کرد.

نهادهای امنیتی اسرائیل رادیو الخلیل را عامل برانگیختن مردم فلسطین علیه اسرائیلیها می دانند و هدف ارتش اسرائیل از این اقدام مهار ناآرامیهای الخلیل است.

گزارشگر صهیونیست گفت: رادیوی الخلیل از محبوبیت ویژه ای در بین مردم فلسطین برخوردار است.

وی افزود: شبکه های اجتماعی نیز در برانگیختن مردم فلسطین نقش فعالی ایفا می کنند.

وی گفت: عامل اصلی خیزش مردم فلسطین علیه اسرائیلیها احساس یأس و ناامیدی آنها می باشد و تعصبات دینی در حمایت از مسجد الاقصی انگیزه مردم فلسطین را در اقدام های ضد اسرائیلی بیشتر می کند.

با آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان طی حدود چهل روز گذشته که به دنبال افزایش تجاوزگری رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجدالاقصی صورت گرفت، شهادت طلبان فلسطینی خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده اند و رژیم اشغالگر قدس با همکاری متحدان منطقه ای و بین المللی خود از ابزارهای مختلف برای سرکوب این قیام استفاده می کند.

دراین میان مقام های عربستان سعودی هم فشار خود به شبکه های حامی مقاومت اسلامی فلسطین از جمله العالم، المیادین، المنار و غیره را افزایش داده اند.

پربیننده ترین خبرها