حمله موشکی به خودروهای نظامی عربستان درنجران

حمله موشکی به خودروهای نظامی عربستان درنجران
جمعه 22 آبان 1394 - 22:22

العالم - نیروی موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی، محل استقرار خودروهای نظامی عربستان در شهر نجران را هدف قرار داده و به شماری از مناطق دیگر عربستان، حمله کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی در نجران امروز(جمعه) به خبرگزاری یمن "سبأ" اعلام کرد نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی، محل استقرار خودروهای نظامی عربستان در شرق پایگاه نظامی الشرفه را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: نیروی موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی اتاق فرماندهی پایگاه "رجلا" و شماری از خودروهای نظامی مستقر در این پایگاه را به همراه پادگان آموزش نیروهای مرزبانی عربستان و محل استقرار موشک اندازهای عربستان در منطقه آل الشی هدف قرار داد که در نتیجه آن شمار زیادی از نیروهای مستقر در این اماکن کشته شدند.

از سوی دیگر، شماری از نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی توانستند تلاش عناصر گروهک تروریستی القاعده و داعش برای ایجاد ناامنی در منطقه حزم در استان الجوف را ناکام بگذارند.

یک منبع نظامی در استان الجوف در این باره به خبرگزاری رسمی یمن "سبأ" گفت: مزدوران کشورهای متجاوزوعناصرداعش والقاعده درصدد ایجاد بحران های امنیتی و هرج و مرج در شهر حزم بودند. اما عناصر ارتش و کمیته های مردمی با همکاری مردم استان الجوف با آنها مقابله نموده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند.

پربیننده ترین خبرها