اولین دوره آموزش نیروهای داوطلب در سوریه+ ویدیو

شنبه 23 آبان 1394 - 15:23

ريف دمشق (العالم) –اولین گروه از نیروهای داوطلب در گردان های دفاعی در سوریه که با نظارت ارتش آموزش دیده اند دوره خود را به پایان رساندند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار العالم، این گروه از داوطلبان که در دفاع از موسسات دولتی، مدنی و پزشکی مشارکت خواهند کرد، بیش از هزار جوان سوری را شامل می شود.
دوربین العالم در جلسات آموزشی این نیروهای داوطلب که تعداد آنها هم زمان با افزایش دستاوردهای ارتش سوریه در جبهه های نبرد بیشتر می شود، حضور یافت. اغلب این جوانان از مناطق غوطه شرقی و غربی در حومه دمشق آمده اند.
یکی از آنها به خبرنگار العالم گفت: آمده ایم تا به ارتش سوریه کمک کنیم.
شمار شرکت کنندگان در گردان های دفاع شخصی در نخستین دوره، شامل بیش از هزار مبارز است که در پایگاههای نظامی دوره آموزشی خود را می گذرانند تا فنون و مهارت های جنگ را به دست افسران متخصص ارتش سوریه فرابگیرند.
خبرنگار العالم گزارش داد: تمرین هایی که این نیروهای داوطلب در ریف دمشق می گذرانند آنها را هم ردیف نیروهای ارتش سوریه در جبهه های نبرد در مناطق ریف دمشق قرار می دهد.
وظیفه اصلی آنها پیشتیبانی از ارتش سوریه در مناطق درگیری و تثبیت نقاط نظامی و نیز حمایت از شهروندان و دارایی های عمومی و خصوصی است.
یکی دیگر از آنها گفت: ما در کنار نیروهای ارتش هستیم. در ایست و بازرسی ها حاضر می شویم تا به عبور و مرور مردم کمک و از سازمان های دولتی حمایت می کنیم. ما از ریف دمشق آمده ایم. از غوطه و زبدانی و نبک و تمامی مناطق ریف دمشق به این اردوگاه آمده ایم.
سومین نفر از این نیروها نیز خاطرنشان کرد، این اولین دوره ای بود که ما در آن شرکت کردیم و به پایان رسید و ما هم ردیف نیروهای ارتش در مناطق مختلف غوطه خواهیم شد.
تمرین های مستمر که برای ایجاد آمادگی در این جوانان در نظر گرفته شده مستلزم داشتن توانایی جسمی برای پشتیبانی از ارتش است.

پربیننده ترین خبرها