فیلم؛ لحظۀ انفجار بمب در بازی فرانسه و آلمان

شنبه 23 آبان 1394 - 17:23

بخشی از حملات تروریستی روز جمعه در پاریس، انفجار دو بمب همزمان با بازی دوستانه آلمان و فرانسه در نزدیکی استادیوم محل برگزاری مسابقه بود.

در این فیلم، صدای وقوع دو انفجار در گزارش زندۀ مسابقه شنیده می شود.

 با توجه به هیاهوی زیاد در استادیوم های فوتبال و انفجار گاه و بی گاه ترقه و مواد محترقه در زمان انجام مسابقات، چه بسا شنیدن این صداها برای بازیکنان و تماشاچیان طبیعی باشد. در انفجار اول، تماشاگران که متوجه موضوع نیستند، گویی انفجار را ناشی از مواد محترقه و برای تشویق می پندارند و فریاد می کشند، اما صدای انفجار بمب ها به گونه ای است که بازیکن حامل توپ برای چند لحظه توقف می کند، اما سپس بازی را از سر می گیرد.

پس از این حملات تروریستی، اعضای تیم ملی آلمان از ترس شب را در رختکن استادیوم پاریس ماندند و به هتل نرفتند. اولیور بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان درباره وضع روحی بازیکنان آلمانی گفت: بازیکنان ما در اوج نگرانی و اضطراب بودند و ما برای گریز از خطر احتمالی تصمیم گرفتیم به خیابان های پاریس نرویم و شب را در رختکن ماندیم.

بیرهوف افزود: بازیکنان ما تا زمان ورود به رختکن، نمی دانستند چه اتفاقی افتاده، تا این که پیامک هایی رسید که حاکی از نگرانی خانواده ها بود و تازه فهمیدیم که چه اتفاقی افتاده است.

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها