اسراییل سلاحهای تروریستهای النصره را تامین میکند

يکشنبه 24 آبان 1394 - 10:08

درعا(العالم) ـ رژیم صهیونیستی سلاح های گروه تروریستی جبهه النصره و برخی دیگر از گروه های مسلح از جمله خمپاره اندازها و کسپول های حاوی گاز را تامین می کند.

یک سرباز سوری در گفت وگو با "دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم در سوریه با اشاره به پیشروی ارتش سوریه در مناطق مختلف جبهه نبرد با تروریست ها گفت: سلاح های مورداستفاده افراد مسلح مانند خمپاره اندازها و کپسولهای گاز همه ساخت اسراییل است.

این سرباز سوری که در حملات متعدد به گروه های مسلح شرکت داشته است، افزود: رژیم صهیونیستی سلاح های زیادی در اختیار افراد مسلح جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی قرار می دهد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، ارتش سوریه به پایگاههای افراد مسلح موسوم به جبهه النصره و احرار الشام در حومه درعا واقع در جنوب سوریه حمله کرد.

کنترل ارتش سوریه بر بخشهای استراتژیک شهر شیخ مسکین 
 دارین فضل گزارش داد: ارتش سوریه پس از درگیریهای شدید که به کشته شدن شماری از افراد مسلح منجر شد، بر شماری از پایگاههای مهم شهر الشیخ مسکین تسلط یافت.

با وجود درگیر بودن مناطق مختلف کشور با گروه تروریستی، جبهه جنوب همچنان در اولویت ارتش سوریه است.
ارتش سوریه  با حمله گسترده به دو محور شمال و شرق شهر الشیخ مسکین در حومه درعا گروه های تروریستی"جبهه النصره" و "احرار الشام" را غافلگیر کرد.

برخی یگانهای ارتش نیز با شکافتن صفوف گروههای مسلح و خط دفاعی آنان به سوی القصر الاحمر و السجن واقع در شمال شهر الشیخ مسکین از سمت جنوب پیشروی کرده و توانستند پس از درگیریهایی که به کشته شدن شماری از افراد مسلح و انهدام سلاح هایشان منجر شد، بر ساختمان ام رحاب تسلط یابند.
پیشروی ارتش سوریه در حومه درعا، ضعف و دستپاچگی گروه های مسلح و فریاد کمک خواهی آنان در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

خبرنگار العالم تأکید کرد، ارتش سوریه درحال تکمیل کردن عملیات خود در منطقه جنوب است جایی که افراد مسلح و حامیان آنان درصدد ایجاد اختلال در آن هستند .

پربیننده ترین خبرها