خبرنگار العالم گزارش داد:

قطع مسیر تدارکاتی تروریستها درتعز یمن+فیلم

يکشنبه 24 آبان 1394 - 19:05

تعز(العالم)- نیروهای یمنی با ادامه پیشروی به سوی شهر "تعز" در مرکز این کشور و پس از تامین امنیت منطقه "نجد قسیم" و "المسراخ" بر منطقه "هیجه العبد" سیطره یافتند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از تعز، با سیطره نیروهای یمنی بر منطقه هیجه العبد، راه تدارکاتی تروریست ها از منطقه جنوب تعز کاملا قطع شده است.   
بنابر این گزارش، درگیری در مرکز شهر در اطراف "کاخ"، "حی الروضه" و منطقه "الدحی" ادامه دارد و ارتش حلقه محاصره تروریست ها را به شدت تنگ کرده است.  
یکی از اعضای کمیته های انقلابی یمن گفت: نیروهای کمیته های انقلابی توانستند مرکز المسراخ را از تروریست های "داعش" و مزدوران خارجی پاکسازی کرده و امنیت منطقه نجد قسیم را تامین کنند. 
نیروهای یمنی دهها تروریست را از پا درآوردند
ارتش یمن دهها تروریست را در نجد قسیم، الضباب و جبهه ذباب در ساحل غربی از پا در آوردند، دو زره پوش را منهدم کرده، 3 زره پوش و شماری سلاح نیز از آنان به غنیمت گرفتند.  
شورش شهروندان یمنی علیه تروریست ها
یک شهروند یمنی گفت: مردم منطقه المسراخ علیه تروریست ها شوریده و اهالی منطقه، ارتش و کمیته های انقلابی در برابر مهاجمان ایستاده اند.
ادامه پیشروی ارتش و کمیته های انقلابی 
در حالی که ارتش یمن در جبهه غرب و جنوب استان تعز به پیشروی خود ادامه می دهد، گروه های مسلح یکدیگر را به خیانت متهم کرده و مسوول شکست در برابر ارتش می دانند.   
گرچه وعده های زیادی به تروریست ها داده شده و تقویت آنان از سوی حامیانشان ادامه دارد، اما مخالفت مردمی با طرح های تجاوزکارانه و ابزارهای اجرایی آنان به میزان زیادی افزایش یافته است.   
08:30- 11/ 15- TOK

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها