فرافکنی اسرائیل برای فرار از اتهامات در پاریس

فرافکنی اسرائیل برای فرار از اتهامات در پاریس
دوشنبه 25 آبان 1394 - 07:52

درحالیکه برخی ناظران تل آویو را نخستین طرفی می دانند که از حوادث پاریس سود می برد، رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که سرویس های جاسوسی این رژیم فرانسه را برای تحقیق درباره حملات تروریستی پاریس یاری خواهند کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسوول ارشد این رژیم ادعا کرد که "اسرائیل درباره حملات پاریس قبلا به فرانسه هشداری نداده بود اما در عرض چند ساعت بعد از حملات، اطلاعاتی درباره برخی تروریست های داعش به دولت فرانسه ارایه کرده است." !
این شبکه بدون ارایه جزییات بیشتر خاطرنشان کرد که موساد معتقد است میان حملات پاریس و انفجارهای پنجشنبه در بیروت و سقوط هواپیمای روسیه در شبه جزیره سینای مصر ارتباط آشکار وجود دارد.
ناظران می گویند تل آویو تلاش می کند با ربط دادن این اتفاقات خودش را از دست داشتن در آنها تبرئه کند به خصوص پس از آن که برخی این رژیم را به عنوان اولین طرفی معرفی کردند که از این حوادث سود می برد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سرویس های اطلاعاتی اش سوریه و عراق را زیر نظر گرفته اند تا اطلاعاتی از حملات پاریس به دست آورند.
مسؤولان صهیونیستی درباره این موضوع اظهارنظر نکرده اند اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم روز شنبه به خبرنگاران گفت که بخشنامه هایی برای سرویسهای امنیتی و موساد صادر کرده تا به همتایان خود در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی به هر طریق ممکن کمک کنند!
رژیم صهیونیستی تلاش می کند از حادثه پاریس به سود خود و سایر همپیمانان آمریکا در منطقه سوء استفاده کند، تا با محصور کردن تروریسم در چارچوب داعش خودش را از مبارزان علیه این پدیده معرفی کند. این در حالی است که ارتباط این رژیم با گروههای تروریستی در سوریه آشکار است، و رژیم اشغالگر قدس بارها به این موضوع اعتراف کرده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها