کشته شدن 70 داعشی در عراق

کشته شدن 70 داعشی در عراق
دوشنبه 25 آبان 1394 - 14:50

ستاد مشترک عملیات الانبار، از کشته شدن 70 داعشی از جمله قاضی داعش در منطقۀ العلم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد فرماندهی عملیات الانبار در عملیات پاکسازی دو منطقۀ البومناحی و البودعیج سرانجام موفق شد پرچم عراق را بر فراز این دو منطقه برافرازد.

وبگاه فرات نیوز، به نقل از بیانیه این ستاد خاطر نشان کرد که در این عملیات، 20 تروریست کشته و 15 تن زخمی و سه خودروی حامل تیربار و توپ منهدم شدند.

در همین راستا، نیروهای عراقی کمین گاه های تروریست ها را در منطقه البوفراج شناسایی کردند و تیراندازی از این منطقه را متوقف کردند. نیروهای عراقی همچنین چند حمله تروریستی با خودروهای بمب گذاری شده را در منطقه های البوعیثه، البوفراج و الجرایشی خنثی کردند و یک ونِ حاملِ تروریست ها را شناسایی و هدف قرار داده و همه سرنشینان آن را کشتند. علاوه بر این یک تروریست در البوفراج شناسایی و کشته شد و در الجرایشی هم یک خودروی نظامی منهدم شد.

نیروهای عراقی همچنین یک خودروی حامل شماری تروریست را در منطقه البوفراج به ضرب موشک هدف قرار داده و منهدم کردند. تانک های عراقی نیز یک خودروی بمب گذاری شده و یک خودروی نظامیِ حامل گروهی از تروریست ها را در منطقه های البوفراج و الجرایشی منهدم کردند. واحد موشکی ارتش عراقی نیز 6 تروریست را هدف قرار داد و جان آن ها را گرفت.
نیروهای عراقی همچنین در منطقه حصیبۀ شرقی 4 تروریست را در حال نصب خمپاره انداز و حفر خندق شناسایی و به ضرب موشک هدف قرار دادند و آن موقعیت را با خاک یکسان کردند.


26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها