شرطِ عجیبِ گروگان گیران جبهه النصره

شرطِ عجیبِ گروگان گیران جبهه النصره
سه شنبه 26 آبان 1394 - 13:17

پدرِ یکی از سربازان ربوده شدۀ لبنانی اعلام کرد که جبهه النصره، در ازای آزادی ربوده شدگان، دو روستای سوری را خواستار شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین یوسف" پدرِ محمد از سربازان ربوده شدۀ لبنانی به خبرگزاری آتانولی گفت: "ابومالک التلی" سرکردۀ جبهه النصره در القلمونِ سوریه، درخواستی جدید مطرح کرد و واگذاری دو روستای سوریِ المعره و فلیطه در مرزهای لبنان به این گروه را خواستار شده است تا در قبال آن، سربازان ربوده شدۀ لبنانی را آزاد کند.

ابومالک التلی، این درخواست را به خانواده های سربازان ربوده شده که هر از گاهی به آن ها اجازه ملاقات با فرزندانشان داده می شود، در میان گذاشته است و آن ها نیز روز دوشنبه این موضوع را به تمام سلام نخست وزیر لبنان اطلاع دادند.

"حسین یوسف" که سخنگوی خانواده های سربازان ربوده شدۀ لبنانی است، درباره چگونگی ارتباط با جبهه النصره گفت: از طریق میانجی هایی با جبهه النصره در ارتباط هستیم، اما با داعش، هیچ گونه ارتباطی نداریم و از ماه ها پیش، ارتباطمان با داعش قطع شده است و از ربوده شدگانی که نزد داعش داریم، هیچ اطلاعی نداریم.

گفتنی است که جبهه النصره 17 و داعش 6 سرباز لبنانی را در ماه آگوست در اطراف منطقه عرسال در مرزهای سوریه ربودند، و دو تن از آنان را اعدام کردند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها