چرا مسابقه فوتبال بلژیک ـ اسپانیا لغو شد؟

چرا مسابقه فوتبال بلژیک ـ اسپانیا لغو شد؟
سه شنبه 26 آبان 1394 - 21:44

فدراسیون فوتبال بلژیک به دنبال حملات تروریستی "پاریس" مسابقه دوستانه با تیم "اسپانیا" را که قرار بود امروز در "بروکسل" برگزار شود، به دلایل امنیتی لغو کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فدراسیون فوتبال بلژیک با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دولت این کشور در تماس با این فدراسیون توصیه کرد که مسابقه فوتبال با تیم ملی اسپانیا به علت اوضاع متشنج فعلی و فرار یک فرد مظنون به دست داشتن در حملات پاریس، برگزار نشود. 
فدراسیون بلژیک خاطرنشان کرد، تصمیم گرفته است این مسابقه را که قرار بود در استادیوم "بودوئن" بروکسل پایتخت بلژیک، برگزار شود، پس از هماهنگی با فدراسیون فوتبال اسپانیا لغو کند.
در بیانیه این فدراسیون آمده است: ما شرایط فوق العاده فعلی را در نظر قرار داده ایم و نمی توانیم بازیکنان و مردم را در معرض خطرات امنیتی قرار دهیم، البته از لغو مسابقه آنهم مدت کوتاهی قبل از آغاز آن، بسیار متاسفیم و ناراحتی بسیاری از هواداران را درک می کنیم.
اسپانیا ضمن اعلام همسویی با فدراسیون بلژیک و درک چنین اقدامی، نسبت به لغو این مسابقه دوستانه بین المللی ابراز ناخرسندی کرد. 
حملات تروریستی پاریس 129 کشته داشت که چهار نفر خارج از استادیوم "دوفرانس" در زمان برگزاری مسابقه بین المللی دوستانه میان فرانسه و آلمان کشته شدند.
هواداران تیم اسپانیا دوشنبه در میان تدابیر شدید امنیتی راهی بروکسل شدند اما پس از اعلام لغو آن صبح سه شنبه به مادرید بازگشتند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها