فیلمی هولناک از مغز متفکر حملات پاریس

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 13:07

یک روزنامه انگلیسی، فیلمی هولناک را از یکی از جلادان داعش منتشر کرد که مغز متفکر حملات تروریستی اخیر در پاریس به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالحمید اباعود" در فیلمی که روزنامه "دیلی میل" روز سه شنبه منتشر کرد، در حال راندن خودرویی است که چندین جسد به آن بسته شده است.
این تروریست که گفته می شود، مغز متفکر حملات اخیر در پاریس است، در این فیلم با لبخند به زبان فرانسوی از قتل "کفار و مرتدها" سخن می‌گوید درحالیکه ده‌ها جسد به خودروی او بسته شده است.
وی می گوید: ما قبلا در مغرب موتور سیکلت، موتورهای چهارچرخ، واگنهای بزرگ پر از هدایا را برای تعطیلات (با خودرو) می کشیدیم، ولی اکنون اجساد مرتدها و کفاری را که با ما می جنگند، می کشیم. 
دیلی میل تأکید کرد که هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم در سوریه تهیه شده باشد.
"عبدالحمید اباعود" (27 ساله) با وجود آنکه هنوز در سوریه است، اکنون به عنوان یک چهره تروریستی جدید و حامی مالی و طراح حملات مرگبار اخیر در پاریس شناخته می شود.  
ابا عود تبعه بلژیک و اصالتا مغربی است. وی در سوریه با لقب "ابو عمر سوسی" شناخته می شود؛ و از جلادان گروه تروریستی داعش است.
پلیس فرانسه معتقد است که ابا عود طراح و حامی مالی حملات پاریس است. وی همچنین مغز متفکر یک گروهک تروریستی است که در 16 ژانویه در بلژیک منهدم شد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها